Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Poffa: Japp, helt riktigt. Ca. en månad kvar till årets höjdpunkt på Solvalla nu.
Önska på.
Dream Team:
En bild på Pine Chip, slagen 1994 av Copiad med Erik Berglöf i sulkyn.
Salle: Detta är väl den officiella?
[bild]www.vancouver2010.com/Gallery/vancouver2010_logo_120x148.gif[/bild]
muzze: Honken - the original i London Lions färger.
[bild]www.angelfire.com/space/u_line/honken-splash.jpg[/bild]
muzze: Nope ingen av bilderna duger. Första är i gryningsljus och andra i dagsljus.
Gör om, Gör rätt...
Salle: Om alla bilder är godkända (?) så är det väl jag som skall önska antar jag...
Bumbo-bilden var ju tagen ovanför Los Angeles Intl. Den flygplatsen har en lite frän byggnad som relaterar lite till andra flygande objekt än just flygplan. Den skulle jag vilja se i solnedgångsljus.
mangan: Om du läst texten under bilden så hade du sett (bla) detta: "It's a real air-to-air picture, no discussions please!" (ursäkta färgen).
Det är troligen taget från ett snabbt flygplan i brant sväng för att minimera passagetiden framför det startande planet. Men det är bara min gissning. Skulle dock vilja veta OM det var godkänt före annars skulle det nog bli lite rabalder från FAA.
mangan: Utan att ditt frimärke godkänts så kan jag inte låta bli att visa denna Jumbo-bild.
[url=www.airliners.net/open.file640853/L/]Hur f-n har dom fotat denna...[/url]]
NuMo: Snyggt jobbat . Nästan så att bonus skulle delas ut för historien och extrabilder.
Bilden från macken är jävligt snygg förresten.
Wish Away!
NuMo:
Har man väl fått se bilden en gång så får man se den även om man klickar på dina länkar. Detta eftersom den då finns i cachen på din dator.
Salle: Jag kan tror jag kan ge en ledtråd.. Han körde Porsche och gjorde reklam för Pepsi...jag länkar....fast bilen på länken den kraschades nog tidigare än den bil som var inblandad i den för föraren så ödesdigra kraschen som gjorde så att han dog ung, fast vackert lik det får ni tjöta med begravningsentrepenören om......
Är jag helt ute och cyklar, märk väl ej seglar för det gör jag själv, nu....?
Helg Ernest: Om Fogerty's version av "Rockin' all over..." är 10 ggr gånger bättre än Quo's då är Doors originalversion av "Roadhouse blues" typ tusen gånger bättre än Quo´s....
Långt hår, slitna jeans och Barre accordens mästare, då var man lite ohotad..;-)
Men, mitt bästa Quo minne är det året då Francis Rossi fick migrän och de ställde in spelningen på Hultsfred, när deras scen och utrustning fanns på plats och Sven-Ingvars fick låna den.... Herregud, det blev r&r och vilken allsång det blev, herregud dessa värmländska kvinnor och jag säger så här, jag som hatar dansbandsmusik men det jag fick uppleva då det var helt obetalbart.......;-) tack Quo för migränen...
Caroline är och förblir Quo's bästa låt....
Helg Ernest: Här är en bild på Status Quo från 1968 som jag inte kunde låta bli att visa. Men du ville ju se en bild från det fina året 1970 så klicka på bilden för den.
[url=www.usuarios.iponet.es/asha/71a.jpg][bild]http://www.usuarios.iponet.es/asha/68A.jpg[/bild][/url]