Café

Grupper · 49987 inlägg · 1048 ämnen
« · 552745 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
Dream Team:

Önska på, vännen!

Sannes: Här, kanske?

Frisco: Äh du lurade mig till ett till inlägg...

SuperJet var också en höjdare eller dessa Saftisar som man köpte på kiosken billigt och frös in själv *mumma*

Frisco:
Glass, tja det var inte lätt att veta. Då jag inte äter så mycket glass så har jag väldig dålig koll på den däringa glassfronten.

Jag vill se en bild där Drottning Silvia, Kronprinsessan Viktoria, Dronning Sonja och Kronprinsesse Mette-Marit är med. Allihopa skall vara med!

65selander: Apelsin var också god.

Salle: Mitt sista inlägg för dygnet. Viste ni att Igloo var två smak från förta början...

Salle: Calippo Cola står sig rätt bra den med. Eller Pop-Up, hette den väl..?

Salle: Minty var en annan höjdare, fast det var jag nog ganska ensam om att tycka med tanke på den korta livslängden den GB-produkten fick.

Paddan: Tip-Top var inget för mig. Storstruten var dock ok... Osså pommac-glassen.

65selander: Äh, vad är väl en X-15 mot en Storstrut eller en Tip-Top.

Dream Team och Paddan får härmed varsitt hedersomnämnande.

Dream Team: För sen, som vanligt.. ;) och fel ute, också, tydligen. Men Sannes, önska på.

Paddan: Äh hela kartan när det räcker med glassen ;-)

Den var FRUKTansvärt god.

Frisco: Eller här:

Glassen i andra raden nerifrån, tvåa från höger, är en X-15.

Frisco: Den smakar nog en hel del papper eftersom den är 25 år gammal, men...varsågod...

Sannes: Fast jag ville se en glass så får du rätt.

Önska!

Frisco:

Helt fel, antar jag.

Sannes: :-)

Jag vill se en X-15.

Frisco:

Ok, jag ger mig. Önska på!

Salle: Klockren menade jag förstås fast klokren är inte så dumt kanske??? 

Frisco: Det är nog [url=svt.se/content/1/c6/40/66/27/karlsson-jonas-ulf-411.jpg]dom här[/url] hon vill se men jag tycker att din far/son-kombo är klokren. Sökte också ett par "vanliga" Karlsöner men har tittat för mycket på TV för att hitta nåt.

Sannes: Om du skriver far och son Karlsson och jag lägger ut bilder på far och son Karlsson kan det väl inte vara fel.

Här har du en länk så du ser texten också:
www.bangolf.se/nyheter4/soumi244/soumi244.htm

Frisco:

Hm, de heter säkert Karlsson, men det var inte dom jag ville se.

The Fat Bastard:

Klart man är expert.. :)

Efter att ha sett friidrottskväll på SVT så vill jag nu se en bild på far och son Karlsson.

Sannes:

Där ser man, en äkta konstsimexpert !

Din tur...

The Fat Bastard:

Är denna godkänd?

Frisco:

Njaaaaeeee, nästan...men NEJ !

Salle:

Tackar, Jag vill se 4st lagarmar i vatten.

The Fat Bastard: Så ska det se ut...

Wish Away!

Frisco: Varför gå över ån efter vatten när det finns svenska stegbilar.

Denna gången är det ju inte ens en stegbil, även om det syns en stege på sidan. Detta är en Släck/räddningsbil med svenska ord. Pump tror jag den engelska termen är. Sen är den ju inte svensk men ok för det vita.

:-)

Salle: Där ser man. 50/50 och helt plötsligt är utrikiska förslag bannlysta. Ja kanske om du bestämt dig för att jag inte ska vinna bildfrågan:-)
Lägger i alla fall ut min bild nummer 2 på länken.

Frisco: Hmm! Nu har du varit borta för länge... Brandförsvar implementerar Sverige dessutom är den hytten (trots vitt tak) ungefär 50/50 röd/vit.

:-)

Albert Hall: Hittade den tidigare men det är så svårt att hitta på nya bildönskningar så jag avvaktade ett tag.

Jag vill se en stegbil (tillhörande brandförsvaret) med huvudsaklig vit förarhytt.

Salle:

Inte lika snygg som ditt första försök, men mer rätt den här gången. För att inte säga helt rätt.

Albert Hall: Ett tydligt skräckexempel på vad som händer när man inte följer tvättrådet!

Salle:

Bilden var helt klart trevlig, men tyvärr helt, totalt fel.

Albert Hall:  Kan det vara denna som råkat krympa i tvätten...

[bild]www.newyorkislanders.com/fanzone/images/1-Allison.jpg[/bild]

Salle:

Jag vill se en hockeytröja som tillhört tvillingarna Kallurs pappa. Grundfärgen ska vara vit.

Albert Hall: Wish away!

Friman SR: Slut på helg och dags för att fortsätta bildjakten...

Jag vill se Brasiliens flagga. Det skall dock vara så stor att man kan läsa texten på den.

Sv: Favoritgrogg?

Appropå grogg, här kommer ett boktips........

Juha Vourinen's Dilledagboken, en finsk fyllbults berättelser...

Låt mig citera...
Söndag: Inga minnesglimtar..
Måndag: Inga minnesglimtar..
Tisdag: Att döma av madrassen hade jag inte varit på dass på två dygn. Jag kände mig lite underlig och milt sagt en aning overklig. Jag spolade ner alla piller på toaletten, jag ville både kräkas och gråta. Jag grät och kräktes, det hjälpte. Jag gick och frågade grannen vad det var för dag. Han berättade att det var den sista. Jag skämdes när jag frågade i vilken månad. Som tur var gick han med på att berätta det. Plötsligt insåg jag att det var min födelsedag idag. Jag berättade genast det för grannen. Han kramade mig och frågade hur mycket jag fyllde. Jag kunde inte med att fråga vilket år det var, så jag ljög och sade 31. Grannen sade att det var svårt att tro. Jag tog det som en komplimang.....
hehe......R&r för faaan.....

Salle: Helt r'tt Salle..... Jag har sett Leon lira med Skynyrd och han b;t nog hatt mellan varannan l[t, den ena galnare 'n den andra....

Snyft RIP Leon och storgrinande RIP Totta. Idag var live or'ttvist....

Totta Näslund har avlidit
Proggkungen Totta Näslund har avlidit i en ålder av 60år. Han tog tidigt i morse på ett sjukhus i Göteborg efter en längre tids sjukdom.

Visa din uppskattning - köp plattan "Bättre begagnad"!!!

Totta skulle ha uppträtt på lördag i sin födelsestad Örnsköldsvik på Holmen Blues Festival.

Tack för allt Totta! Sov gott, vila i frid!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Roliga länkar
wap.hockeysnack.com
Håller med. Nu skall allting vara så ordentligt. Nä tacka vet jag Midsommrarna på Parken i Hede och Oviken.

« · 552745 · »