65selander: Jag har suttit och firat midsommar på/i en MF från tidigt 70-tal. Den kvällen avslutades för övrigt med kovältning i grannens kohage. Fan vad skoj man hade förr i tiden!
Paddan: Liftarens guide till galaxen är en av de roligaste böcker jag läst...förmodligen den roligaste! Ska bli sketasköj o se den på bio! Can´t wait!!!
Paddan: Förresten, jag kom på att jag kommer vara borta hela morgondagen så jag ger bort bildönskningen till den som först önskar någonting så tar jag tillbaka min önskan om en bild på en Pommac-sponsrad Alviktröja.
willysson: Long Island Ice Tea, är du influsierad av American Psycho eller..? Du får bli lite mer sofistikierad och köra Dry Martini istället. Gör så här: Tag ett Cocktailglas, en oliv trädes på en galant tandpetare som du låter falla i glaset, häll på 6 cl Plymouth gin, tag en flaska Noilly Prat och visa flaskan vid cocktailglaset så att gin:et ser etiketten men häll för faan inte i något Noilly Prat. Nu har du en dry drajja som heter duga och som dessutom innehåller exakt den styrka som ginet håller...skål...
knaskamilla: SJälv har jag lagt den i ryggsäcken och istället lagt upp en bok som nog snart kommer på en filmduk nära vem som helst inom kort - Dan Browns bok Änglar och demoner. En lagom avkoppling mellan varven när jag fastnat i Su Dokun från de två kvalitetstidningarna Aftonbladet eller The Times
Själv har jag precis förpassat Liftarens tråk-Guide till toaletten. När jag är där har jag ändå inte så mycket annat för mig. Har väl lite knappt hälften kvar att läsa - borde jag väl hinna innan...årsskiftet?
knaskamilla: Vad som helst utom detta. Du har väl Harpan eller MS Röj på din dator om du inte kommer på nåt annat att göra under de 1.45tim som filmen pågår.
Salle: Hmm, eftersom jag tydligen skall fördriva morgondagen med något biljettjofräs på Holmen Blues så är man väl hemma igen vid den tiden ungefär. Vad bra att veta att man kan lägga undan Liftarens Guide till Galaxen och se lite kvalitetsfilm istället!
Fast inte. Jag vill i god tid ge er tid att planera in nåt annat att göra nämligen. Imorgon lördag 01.45 (söndag egentligen) går en riktig Kalkonrulle på TV3. [url=www.imdb.com/title/tt0178747/]Max Q[/url]
Se den INTE. Storyn är tunn, osannolik och förutsägbar. Sen är det det mest löjliga (dåliga specialeffekter) orealisktiska slut jag någonsin sett förutom vissa komedier och dåliga skräckisar. Anse er varnade.
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
HF: Hmm, jag som trodde du menade "Det är därför man har en flaska mindre i baren när Selander varit på besök". Fast uppenbarligen läste jag ordentligt fel ;)
Paddan: Ang dyrgrip så kanske dom £ var en spottloska i havet. Jag hade glädeligen sopat i mig drycken och för att ytterligare svina så hade jag öst in en massa is också i glaset
Salle: Varför dricka Bells när man kan dricka något bättre. Har man pengar så bryr man sig inte. Inte skulle jag dricka något skit om jag hade råd att köpa bättre vara hela tiden.
Det som är värre är att dom drack upp den på en kväll... Även om dom var en "grupp" så lär ju glas nummer 4 och därefter vara lite bortkastade då man kunnat ta en "normal" virre istället.
Salle: Dålig förtjänst på flaskan... skulle jag säga
"The Dalmore 62 years såldes nyligen tillPennyhill Park Hotel i England för £30.000. Det är den sista flaskan av den 62-åriga whiskyn från Dalmore Distillery. Ägarna Whyte &Mackayär nöjda med försäljningen och betonar att det stärker whiskymärket Dalmore. Thewhiskyexchange (www.thewhiskyexchange.com) i London förmedlade försäljningen och anses vara en av de största återförsäljarna av exklusiv whisky. Källa: rediff.com."
Per HApps: Creatives Zen (5bg) finns ju. Bra ljud, dyker upp i filhanteraren som flyttbar disk, USB 2.0, radio och bra batteritid. Har funderat på en sådan själv. 1849 på PåAv om jag inte missminner mig