Traditioner är till för att brytas var det någon revolutionär som myntade.... Men vad faaaaaaan???? Hur kan man ens tänka på att rucka på backhoppningen på nyårsdagen???? Den ska ju bara vara där efter Nyårskonserten från Wien.... Snälla Plex Pettersson, kom tillbaka och styr upp detta jäkla fjollträsk som har bestämt detta...
Traditioner är till för att brytas......... FUCK YOU, jag vill ha min backhoppning, basta........snyft....suck..... Eurosport i eftersändning 16.00 blääääääää å skit...... Nääääääääää, Plex, kom tillbaka NU.......snälla...
Sannes: Nej... SVT och ComHem... Ja, norrmännen har ju backhoppartraditioner sen annodaxomal och världsstjärnor så klart är det väl att dom sänder traditionerna...
Faaan, vi, Sverige, behöver alltså en Ingemar Stenmark i backhopparbranschen... Man kanske skulle snöra på sig pjäxorna, valla laggen och ta några skutt hipp som happ.......;-)
Skulle du ta några skutt hipp som happ, nja låt mig slippa se det iallafall. :)
Sen kan jag på ett sätt förstå SVT att de inte sänder, för det är inte många själar som har kollat på det de senaste åren, det är bättre att lägga dom pengarna på OS, VM, EM och allt vad det nu är under 2006.
Sannes: Nej, jag köper inte SVT:s argument... Dom e ju slö, dom vill ju inte jobba på nyårsdagen helt enkelt... Å nu, eftersom dom tror att dom mätt att ingen tittar då kapar dom benen rakt av på traditionerna bara....
Kapa Nyårskonserten från Wien istället, det är väl ingen som tittar på det heller.... Inför någon smaskigt intellegent såpa istället. eller bygg om något rackarns rum istället på fräckaste sätt...
Snälla Plex, ryt till och ta tillbaka i etern Nu......
Friman SR: Så du väljer alltså backhoppningen från Garmisch framför både de Olympiska vinterspelen och Fotbolls-VM, är det riktigt? Visst, jag kan hålla med om att backhoppningen är en klassiker, och det hade säkert varit något som jag hade kunnat slökollat på allt medan oordningen i lägenheten sedan gårdagen städas bort. Dock är det väl en relativt smal sport både profilmässigt och vad gäller svenskintressen. Kan du nämna vilka som är favoriter inför dagens tävlingar? Hur har det gått de senaste åren i den tysk-österrikiska backhopparveckan? Nej, betydligt bättre då att vi får se hockeyn från Turin och fotbollen från Tyskland. Det valet kommer flera E.ONer före hopp i nån j-vla 90-metersbacke, faktiskt.. ;-)
Traditioner är till för att brytas......... FUCK YOU, jag vill ha min backhoppning, basta........snyft....suck..... Eurosport i eftersändning 16.00 blääääääää å skit...... Nääääääääää, Plex, kom tillbaka NU.......snälla...