Café

48211 inlägg · 1042 ämnen

Datafråga...

« · 292645 Till forumet


Datafråga...
Var ställer jag in så att anv.namn och lösenord sparas i datorn? Jag vet att jag pulat med det några ggr förut men kan så här på gamla dar inte dra mig till minnes var inställningen ligger. I alla mina datorer sparas lösenorden efter att jag fått frågan om jag vill spara dem en gång för alla. Utom i den bärbara. Där får jag frågan om jag vill spara, svarar naturligtvis ´ja´ men lik förbaskat så sparas de inte.
Kommentera

Sv: Datafråga...
Gone:
Verktyg - Internetalternativ - Innehåll - Komplettera automatiskt
Kommentera

Sv: Datafråga...
mike: Hmm... måste även ´formulär´ vara ikryssat där då? Jag som i min enfald trodde att det räckte med kryss i de två nedersta rutorna. Jag ska testa, tack för hjälpen!
Kommentera

Sv: Datafråga...
Gone: Your velly velly welcome! Dädäringa satt i ryggraden men jag är ju bara en yngling jag ;)
Kommentera

Sv: Datafråga...
mike: Tyvärr unge man. Jag kom ingen vart med ditt tips. Det är något annat som spökar??
Kommentera

Sv: Datafråga...
Gone: Ähh, starta om "jävulsmaskinen" och försök igen - ge inte upp så snabbt ;)
Kommentera

Sv: Datafråga...
mike:
Yngling?
Du skuggar mig ett år och jag är gammal och grå!
Kommentera

Sv: Datafråga...
65Selander:
Ääääh..mike har inte förstånd att förstå att han har passerat 35...;0)
Kommentera

Sv: Datafråga...
gud o 65Selander: Håll käften! ;)
Kommentera

Sv: Datafråga...
mike:
både jag o 65 Selander gillar dig...synd att du måste ha hjälp upp i din rullator...ska jag eller 65 ta det??
Kommentera

Sv: Datafråga...
Gone: Enligt egen utsago så är du ju en hejare på problemlösning...så det där bör du väl kunna klara av själv va?=)
Kommentera

Sv: Datafråga...
Selina: Ett sätt att lösa problem på är ju att fråga. Men det här var tydligen fel forum...
Kommentera

Sv: Datafråga...
Gone: Men frågar man sig fram kan man knappast kalla sig problemlösare.=)
Kommentera

« · 292645