Sannes: Det kommer ju en tid efter en sisådär 15-20 öl då man inte får ner någon mer öl utan måste övergå till något annat. Då är denna lektion oerhört viktig.
Efter dessa öl går man lös på whiskey - gärna Jack Daniels eller Jim Beam. Det är väl inte så där supergott kanske om man jämför med Highland Park och liknande fina whiskeys - men det är tufft.
mok: [Whiskey blandat med cola = skandal!] Klart det är skandal att blanda whiskyoch cola. Men nu är det Lord Calvert vi snackar om. Denna dryck är gudomlig att blanda med Cola.
I övrigt tycker jag att en sexa explorer, 12,5 cl redbull och en rejäl skvätt Jokk Tranbärsjuice smakar otroligt gott. Naturligtvis har man ett gäng isbitar i glaset också.
65selander: Som den ismakare jag är och som jag kanske alltid kommer att förbli så föredrar jag is i grogget från Timrås vita ispist - rätt ner i plastmuggen, tjoflöjt sa Janne Vängman. Tyvärr så kan jag inte fortsätta mitt engagemang här på cafét mer ikväll eftersom jag måste ut och skotta bort plogbilsaktivister efter vägarna...
Äh vad fan det är ju fredag så varför inte en tråd om grogg?
Dricker just en vodka med Fanta Pineapple/grape, inte helt oävet, om en säger så. Annars så är nog favoriten som håller i alla väder ändå något så tråkigt som Gin & Tonic, tätt följd av en Lord Calvert med Coke Cola (men inte så mycket Cola).
Efter dessa öl går man lös på whiskey - gärna Jack Daniels eller Jim Beam. Det är väl inte så där supergott kanske om man jämför med Highland Park och liknande fina whiskeys - men det är tufft.