Det är inget fel på min Uddevallabro, sådeså! Jag kan väl inte hjälpa att det sitter HS-folk och söker på gamla inlägg....
Nu bryter jag mot alla regler och bestämmelser som finns när det gäller Hitta bilden-tråden men..äh, Vaktarstugan på Kynnefjäll, vill jag se en bild på.
fille: Frälsis höll möte i em med en punkt på agendan. Då ingen ny önskan inkommit så kommer dom att starta en kampanj "Håll tråden kokande" för att stödja ABS (Anonyma Bild Sökare) & GISA (Google Image Search Anomynous).
knaskamilla: För mig som bor extremt mycket utomsocknes, ja, iaf numer, hör det nog inte till vanligheterna att söka roliga bilder på Höga Kustenbron. Har du nån kuligare att bjuda på då?
Jag vill se en bild på Three Mile Island, Harrisburgh.
Friman SR: Inte oväntat så är det ej rätt. Jag kan ge ledtråd: Bilen Iceman kör är en gammal transportbil för F1-bilar och dom har Kimi's racer på flaket.
Jag har varit på träningsläger så armhävningar är jag numera grymt bra på. Så det kommer nog ytterligare en Uddevallabro önskning om en månad eller så.....
Jag tycker att det ser ut som en vägg, bara. Jag tänker mig att hon vill se en stuga - men jag har kanske fel.