NuMo: Ähh! Det är Friscos fel. Inte ett "rakt" fotografi alltså, utan en bild, som i avbild, som inte är ett foto, utan ett kort helt enkelt. Du får minst halvrätt för ditt förslag och därmed en halv fråga. Hoppas att det blev lättare. Oupps! Ett svar...
Paddan: Då vill jag se en bild på "Angela Channing"-skådespelaren och en amerikansk B-skådespelare och sedemera president, tillsammans på samma bild (inte kort)
JD: Ja, det är ett folkslag fösig själva =) Jag känner hälften av det där gänget. Jag har inte rätta ämnet i mej, klarar inte höger-vänster en helkväll ;-) Jag lämnar över till dej
Paddan: Ja det är Marv spelad av Mickey Rourke som är den rätta, aftonbladet beskrev honom som en blandning mellan en tjur och dolph den 1 juli när den hade premiär här i sverige. Önska på bara Paddan
Kronblom: Han är fulare när han blev till Gollum, jag önskar mig en bild på en person från en film som jag tror fortfarande går på bio, personen beskrevs av en tidning som en blandning mellan Dolph Lundgren och en tjur, filmen är ganska färglös =)
Jag vill höra Nils Ferlin själv läsa sin dikt: "Intet vet jag".