Kronblom: Hehe, nu tänkte jag väl mer på hans arbete med omarbetningen av King Kong. Ska tydligen ligga väldigt nära klassikern med Fay Wray i en av rollerna.
Paddan: Exaktemente! Det var enbart för egen "prövnings" skull som jag önskade den bilden (jag hittade den inte själv, nämligen). Det torde ju fresta på en del för de flesta (även den bäste) att försöka inse vidden av att befinna sig dryga 200 meter över marken, med tilltron att klara livhanken enbart satt till ens egna händer och ett radiotorn. För oss (mig inräknad!) som lider lite mer än andra av höjdskräck råder jag er inte att ens titta på bilden som Paddan länkar till. Allvarligt talat, alltså!
Jaja, nu gick det ju otroligt nog bra för dessa tappra ballongflygare till slut. Även om resan nog blev lite väl spännande även för dessa äventyrare.
Per HApps: Då vill jag se en bild på en luftballong som på sin luftfärd fastnat i någon form av väldigt högt torn (eller liknande). Observera, nu snackar vi riktiga höjder!
Paddan: Ja, du må ha rätt i att kultvärdet i den versionen av Läderlappskärran slår den nya med flera eoner, men nu var det ju inte riktigt det jag letade efter. Den senaste versionen är alltså fortfarande det jag är ute efter!
Svårt att glömma från Adam West-epoken är ju de fantastiska ljudeffekterna...
Jag hittade även en lite annorlunda variant av Batmobil (en större version av samma bild finns i länken, med en rätt avslöjande textremsa..).
Oh Yeah, Alisandali: Här är en stilenligare på loggan.
James Magrum var ännu en i raden som prövade att ersätta Ozzy i Sabbath - medan Tommy Aldridge, ett tag trummis bakom Ozzy - har inte klarar av att nämna Black Oak i sin biografi. "...I toured worldwide and constantly with that band..."
Dream Team: Jag vill se logotypen på den fina sydstatsorkesten som i förkortad form omskrivs B.O.A.
Ledtråd 1: Trummisen Tommy skämdes för att ha varit med där. Ledtråd 2: Sångaren Jim var ett tag aktuell som efterträdare för den sångare, som senare Trummisen Tommy INTE skämdes för att spela pop ihop med. Äh. Inte mycket till ledtrådar. Ni fixar det ändå.
Metal Guru: Maffiga bilder! Den med Bono är klart mäktigast! De som finns i tidningarna går ju mycket i samma stil. Här är ytterligare ett par exempel.
Frisco: Håller delvis med. Helt klart sköna minnen från en mycket minnesvärd VM-turnering. Dock var det nåt som dog för egen del där när Rossi förstörde VM-drömmen för brassarna. Ett individuellt sett bättre lag åkte här, dock helt rättvist, ut mot den turneringens bästa lag.
Då vill jag se en bild på ett Ullevi iklädd U2-kostym!
Önska!