Metal Guru: Har jag förstått rätt att det var jag som fick önskningen av Frisco? Om så var fallet så har jag ju redan önskat och fått en bild av Friman Sr som jag godkänt. Friman Sr i sin tur ville se en hockeyspelare som använder en Montreal Surprise.
Frisco: Eftersom detta är en site som också läses av barn i lunar-åldern, tog jag mitt samhälleliga ansvar och hejdade allmogen innan det gick överstyr i sina försök att bräcka en Paddans äckelmat. Som situationen utvecklade sig fanns det ingen annan lösning på situationen. Varken du eller jag vill se t.ex [för i helvete, Guru, cencuuur!] i denna gästbok.
Som plåster på såren får du dock en bild på fiskpudding. Skickar du din adress kan du också få tre djupfrysta paket med (harkl) lätt utgånget datum, som jag hittade då jag frostade av frysen förra veckan.
knaskamilla: Palt kan aldrig gå bort. Efter en god paltmåltid kan inte heller matgästen gå bort. När den så kallade paltkoman inträder har man nått nirvana.
Palt lägger sig som cement i magen. Det är av högsta vikt att man hinner fram till favoritfåtöljen och når fjärrkontrollen till tv:n innan det stelnar till.
Helst ska det vara något med potatis och kött, och goda såser/diper. Rå fisk går bort, palt går bort, Martin kan väl knappast räknas som mat (även om han verkar vara en äckligt god människa). Fast Friscos såg i alla fall gott ut, så:
Okristliga människor! Ni producerar bilder på mat. Önskan var dock "RIKTIGT GOD mat". Och då reducerar vi alternativen till ett minimum. Alternativet blir helt enkelt enligt länk.
Och - sätta tänderna i Paddans alternativ... Icke. Tänk på salmonella-risken - pressar man med gaffeln på innanmätet ska det inte sippra fram rosa vätska. Jag ringer hälsovårdsnämden pronto.
Usch, vad jobbigt. Jag blir alltid så glad när jag har en chans att först lägga ut en korrekt bild - och glömmer alltid att jag måste önska något om jag verkligen är först. Hmm.