DIForever: Ja, den var fin. Då vill jag se en bild på den bergbana som byggdes till jubileumsutställningen i Göteborg 1923 och som gick mellan Liseberg och Johanneberg.
Metal Guru: Okej då kör vi på..... Jag vill se... hm... öh.... låt mig....
Jo jag vill se en öletikett med en dam som håller i 8st liter sejdlar med Erdinger. Samma dryck som jag tippar i mig nu framför TV'n (avd onödigt vetande)
65selander: ha ha! inte riktigt den jag tänkte på, och förmodligen inte heller rockstjärna - men ett gott skratt fick jag, och jag ger önskningspinnen till dig!
Metal Guru: Helt Rätt ! Den var faktist godast av dom 3. Dom kostade 25 öre har jag för mig. Så på den tiden lyfte man på golvet i telefonkioskerna och letade 25 öringar för att kunna köpa en Hallon Igloo. ( Det kostade även 25 äre att ringa ett lokalsammtal.)
Helg Ernest: Det har jag inte vetat. Men däremot så var dessa Michellingubbar väldigt populära för tjeckiska cirkusartister att ha på sina små lastbilar.
Costanza: Lite vemodigt då, med tanke på din kompis Kenneth, Hoppas du inte tar illa upp, tycker bara detta är en låt att minnas med, vi kan ha haft ett underbart liv alla
Räcker det med delar av dem?