Salle: Jäpp, utmärkt. Min personliga Lööf-favorit som barn var nog just Ville. Dock är ju hans tecknarstil lika underbar och väl värd att njuta av även som vuxen!
Dream Team: Trots att det är en del tid kvar till tidsgränsen på 24 h är det nog lika bra att lägga ut rätt bild. Ja, ivern att hitta bilden kanske inte är nåt vidare hög heller. Den [url=www.staffan.savenfjord.wigren.sajtx.net/13.boj_tim_213.JPG]här[/url] bilden hade jag tänkt mig.
Då vill jag se en bild ur en valfri barnbok som Jan Lööf skrivit och tecknat.
Paddan: Jo, jag känner nog till fenomenet, helt klart. Dock har jag försökt unvika smörjan så mycket jag bara kan. Hustaken sa dock mig väldigt lite om just den serien. Ja, att jag nu undvikit serien kanske kommer igen i att jag inte känner igen hustaken.. ;-)
Dream Team: Äh, vadå, du har uppenbarligen aldrig sett Full House, eller Huset Fullt som jag tror serien heter på Kanal 5. Med den alltid lika roliga...eeh, jag menar påfrestande... Bob Saget.
Salle: Haha.. jag förstår förvirringen, helt och fullt! ;-)
Paddan: På vilket sätt är dom husen fulla? Bilden bör alltså visa att det hus jag vill se också är just fullt. Det där är väl bara ett gäng hustak det.
Alisandali: Utanför tävlan. Det är ju helt klart en fd glödlampa. Men det är en cool bild. Fanns en stor poster med ett liknande motiv som jag ville ha en gång.
Önska!