Karin: Här ser vi Häkkinen på insidan av Schumacher. Bakom Mika kan vi skymta Ricardo Zonta som säkert ficklov att byta kalsingar efter denna ursnugga och oväntade manöver.
[bild]digilander.libero.it/Paolinomclaren/foto/sorpas.jpg[/bild]
Lägger till en bonusbild som kanske förklarar smeknamnet "The Flying Finn"
[Bild]digilander.libero.it/Paolinomclaren/foto/mikafly.jpg[/bild]
Jag vill se en gammal (före andra världskriget ger bonuspoäng) tiotusenkronors sedel.
Karin: Du får 2 bilder för att jag är för trött att välja en av dom.
[url=www.laskowsky.de/Tankschiffe/cVinga_Helena-06.jpg[En grå dag i handelsflottan[/url]
[url=www.hasenpusch-photo.de/bilder/s_tanker_chemie_produkt/Vinga%20Helena%20(251002-2).jpg]Flitens lampa lyser även på natten[/url]
Jag vill se en Spitfire. Men den skall byggd helt i metall (till skillnad från många replicor som i mångt och mycket använder trä och plast/polymerer) och byggd på 90-talet eller senare. Länk till sidan skall bifogas för verifikation.
För trött för att få länkarna rättt också... Ni klarar nog av att få fram bilderna själva för nu skall jag knoppa in.
Paddan: Bra försök men ett mynt byggs inte. Det präglas eller gjuts.
Gör om, Gör rätt...
NuMo: Med risk för förvirring. Det är ingen riktig Spitfire utan en stor modell, så stor att det finns en variant med 2-sits cockpit (tandem).
Ähh det är en replica helt enkelt.
NuMo: Då jag missat i mina garderingar så får jag väl godta din Spitfire MkI av märket Triumph.
Jag ville dock se en sån här:
[bild]www.supermarineaircraft.com/Images/About/gpjones%201a.jpg[/bild]
[url=www.supermarineaircraft.com/About.htm]Supermarine Aircraft Spitfire MkXXVI[/url]
NuMo:
[bild]stevemcqueenweb.free.fr/images/papillon.jpg[/bild]
Om detta är riktigt så vill jag se en annan fånge som på ett annat sätt slogs för sin frihet en cool film. Dock var det i en storstadsdjungel som flykten utspelade sig. "Dont call me Snake..." är en ledtråd.
Chief: Kunde du inte hittat en coolare bild på Snake Plissken???
Men om NuMo (bara) godkänner min fjärilsbild så ger din ormbild dig klartecken att önska.