Frisco:
Fågel, helt klart. Inte nog med att jag fick se en, jag fick se flera. En sådan som är överst har undertecknad, perfekt verktyg om man skall sätta upp paraboler.
Önska, vettja.
NuMo: Vill inte vara den som är den men jag hittade detta i mittt googlande.
"However, around this time, a Finnish policeman, Pauli Siitonen, started experimenting with keeping only one leg in the groove and using the other for pushing off. Of course soon one leg would get tired and he'd have to switch legs. This was known as the 'Siitonen Step' or 'half skating'."
Frisco:
[bild]oxberg.mora.se/bilder/SuneVasaloppsseg-59_WEB.jpg[/bild]
Mera Vasaloppet. Om godkänt så vill jag se, Vasaloppskommentatorn framför alla andra, Sven Pettersson anno 1965.
Mera Vasaloppetrelaterat vill jag se, Vasaloppskommentatorn framför alla andra, Sven Pettersson anno 1964.
Salle: Den sidan är kanonkul och vilka nostalgitrippar sen...!
Jag önskar mej en bild från Trafikbolaget Ingalunda Jernväg.
Helg Ernest: Duger utmärkt!
Välkommen in i spelet. Du ställer frågan, vi ger svaret...
Helg Ernest: Inte tror inte att [url=www.alainrobert.com/photos/album/grandes/1997-0101_gamma_tour-eiffel.jpg]Alain "Spiderman" Robert [/url]var först då tornet funnits ett bra tag men jag chansar.
muzze: Jag gissar vilt på Sportpalais Merksem, i Antwerpen, Belgien, med kapacitet på 21 000 (7 000 + 14 000). Byggd 1933 som cykelbana, men med hockeyrink i mitten.
www.hockeyarenas.net/hockeyarenas/stadien_1/be/antwerp/antw1.jpg
Som sagt, gissningen ÄR vild, men du måste ju få lite press på dig att visa den korrekta bilden, ja, om nu min är fel, som jag tror..
Frisco:
Eftersom jag inte har en aning om vem som har rätt så får muzze 50 armhävningar för att han inte levererat eller godkänt rätt svar. Och gissningen ger jag till den som först kan visa en bild på en innebandyhjälm som inte någon har på sig.
www.hockeysnack.com/user/files/20/pict4370.jpg