knaskamilla: Tja, några PDF-filer som jag kände behövdes gå igenom för det här examensarbetet som ska vara klart om två månader, exempelvis. Samt en intervju med Tim Burton och Johnny Depp i senaste numret av Stardust.
Men. Jag vill se en bild på en HDD av samma fabrikatsnamn som en puffra - och med den svenska introduktionssloganen "tio MB, mer än vad en människa någonsin behöver under sin livstid."
Friman SR: 10MB var den, och Winchester hette den - men jag tänkte nog mer på eländet som gjordes för inbyggnad i IBM-PC'n. Det sade jag ju dock inte, så ÖNSKA.
Salle: Jag får lura lite på den där Impalalala-låten lite så får vi se... kan det vara Magnum Bonum?
På tal om Chevor så tillverkar ju dom även bärgare. Så, en bild av en bärgare vill jag se, fast inte en Cheva. En tysk MAN-bärgare ska det vara, och den ska vara vackert belägen vid en sjö där berget lite längre in i bakgrunden speglar sig i vattnet.
Salle: Efter ett slumpvis letande föll lotten på Magnum Bonum som jag sa tidigare. Efter att ha lyssnat på refrängen drar jag slutsatsen att det bara kan vara dom som gjort den. Om refrängen inleds med "ingen stoppar, ingen stoppar nånsin.. lalalalalalala, Impalalalalalala..." och en massa lallande efter det, då är det Magnum Bonum för hela pengen!
Gud: Wow, vilken kärra! Raw power, så att säga! ;-) Hur många kusar gömmer sig under huven på den där? Man fattar att man får lägga ett par lappar för en sån där...
Dock måste jag stå fast vid min tidigare önskan så i avsaknad av sjö och berg på de där bilderna får ni fortsätta att leta.
Helg Ernest: Låten är inte om nån Impala egentligen och den heter väl bara så i folkmun. Men dom sjunger Impalalala flera gånger i refrängen. Det är en lite punkig grupp från sent 70/tidigt 80-tal som gjorde den.
Dream Team: Äh, så svårt ska det väl inte vara att hitta en MAN-bärgare vid en sjö, eller? Nåväl, bilden jag var ute efter är [url=www.topcar-trucks.no/VANG/4.jpg]här[/url], i vilket fall.