Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Metal Guru:
Äh, jag håller med Kronblom, fullständigt ointressant tråd - ungefär som att dag efter dag tävla vem som först hittar ett namn i telefonkatalogen. Eller vem som först kan springa ut i skogen och återvända med en kotte.

westerlind:
men varför orka bry sig i om jag nu skulle finna nöje i att leta kottar?
prata om mitt kottletande nån annanstans än här, i varje fall, så kan jag få vara ifred i min kottletarvärld.

Metal Guru: Äh, det luktar mest avundsjuka från Kronbloms och Westerlinds håll. Det är väl som så att är man inte bra på en sak så gnäller man på det istället.

NR_9: Det har ju kommit lite annat emellan i denna tråd men kollar du om nån av Alisandalis bilder duger eller?

Salle:
Jag är inte bra på dokusåpor. Så alla som tittar på dom är dumma.
Men jag går inte in i folks vardagsrum och påpekar det medan Paradise Hotel körs mellan reklaminslagen.

Metal Guru:
Jag påpekar för ALLA som tittar på Paradise Hotel o dyl att de inte har något eget liv och definitivt har fastnat i Svensson-fällan.

Dessutom framhärdar jag med att upplysa dem om att de intellektuellt sett, kommer att befinna sig på apstadiet innan säsongen är över!

claesw:
men du sitter inte och säger det åt dem i finsoffan, med ena handen i chipsbunken, medan Paradise Hotel sprudlar ut ur plasma-skärmen?

NR_9: Jag godkänner min bild , eftersom det gått 24 timmar nu .

Och eftersom det har varit mycket broar som önskningar , så vill jag se en bild på bassisten i Burning Brides.

Alisandali:
Jag vet inte om detta är nåra brinnande brudar, men en bas kan urskilja på en armlängds avstånd.

Metal Guru: Helt rätt ,önska på.

Metal Guru: Säg nu för faan att du vil se en bild på världens mest hårdslående trummis, hon lirar i Sahara Hotnights.....

Friman SR: Hårdslående Karin Ewa Josephine Forsman

[bild]www.saharahotnights.com/dev/images/bnd_3.jpg[/bild]

Salle: Coolt på cooooolaste bruden, undrar vad Metal Guru tycker om det...hehe....

Friman SR: Coolt på cooooolaste bruden i coolaste bandet. Att det kan finnas så j-a mycket ROCK'N'ROLL i 4 små brudar från Robertsfors är ofattbart.

Alisandali:
Jag vil se en bild på världens mest hårdslående trummis, hon lirar i Sahara Hotnights.....

Salle:
Alldeles rätt. Imponerande att hitta henne på så kort tid. Önska.

Metal Guru: Då vill jag se en STOR j-a termometer.

Salle:
Den här är så jävulusikst stor att man har fått lägga ned den, för att inte störa regionalflygets linjeflygningar.

Metal Guru: Bra försök men NÄ.

Dream Team: Den duger så du får önska.

[url=www.balettie.com/albums/NTC/Worlds_biggest_thermometer.jpg]Men denna är STÖRST.[/url]

Salle:
men var är själva kvicksilverkulan?

Salle: Då vil jag se en bild på en väldigt väldigt liten pistol.

Frisco: Ja, nu glömde jag såklart att säga att jag ville se en bild på en fungerande pistol, eller revolver, som i [url=www.adsofamerica.com/pictures/105010.jpg]det här[/url] exemplaret. Men, då detta inte framgick får jag ge rätt för din leksakspistol, som man själv minns från en tid när barnet i en bestämde det mesta av vad man ville göra..

Önska!

Dream Team: Tack för förtroendet.

Jag vill se en bild på en backhoppare som inte hoppar V-stil. Helst ska bilden vara från Övik men det är inget krav.

Frisco:

Frisco:

Kravlös bild.

Så nära, men ändå så långt borta...

knaskamilla: Jag ger den till dig, jag ska se School of rock....

Friman SR: Fin bild............ ................ Men inte...........är det Paradiskullen inte. Ingen guldstjärna men helt rätt........ .............

Önska............................

Frisco:

Eftersom han redan gett önskningen till mig så önskar jag mig en bild på ett coolt träd.

knaskamilla: Ett väldigt stort träd, men är det coolt också?

knaskamilla: Ge bort? Hm, POFFA!!!!!

Dream Team: Det [url=www.vmacgill.net/cairns/slides/2004_1210Image0005.html]här[/url] trädet ingår nog i genren säregna träd.

Dream Team:

OJ! Det var väldigt coolt. Egentligen hade jag tänkt vänta in fler försök, men jag ska gå och lägga mig nu. Önska på!

Dream Team:
Hon bad inte om ett säreget träd. Hon bad om ett coolt träd. Och cool betyder...

Metal Guru:
Underar om detta klassas som 'förberedande arbete', och om jag ska åka och anmäla mig med en gång?

knaskamilla: Jag trotsar vår coola guru och hans fruktlösa, på gränsen till panikartade försök att få rätt och önskar en bild själv.

Då vill jag se en bild på en bil som färdas uppför en backhoppningsbacke. 70 eller 90 meter kvittar... ;-)

Tallnäs:

Jag är övertygad att jag svarade rätt. Min önskan är att se ett omslag från tidningen Bamse nr 8 1981.

Ni vet det där extra tjocka julnumret.

Tallnäs: Så ska det se ut, bra jobbat! Mitt exemplar är den här Audi Quattron, på väg uppför [url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=audi_quattro_lillehammers_hoppbacke.jpg&user_id=4]hoppbacken i Lillehammer[/url].

Ja, du gör helt rätt i att önska!

Tallnäs: Här kanske?

Dream Team:
Det där skulle inte min Opel Vectra klara...

Dream Team: Om ingen protesterar hejvilt så tar jag och önskar mig en bild, helt enkelt. Jag vill se en bild på en minibuss som är riktigt ordentligt ihopfrusen. Isskrapa någon? Nja, kanske inte ändå.

Snart är vi där.. brrrr....

Myggan: En bil som är lätt översnöad är vad jag ser. Men var är isen?? Den snön behöver man väl inte ens en borste för att sopa bort. Storleken på bilen är dock riktig, men jag vill se mycket mer is.....

Tänk en minibuss som man överhuvudtaget inte kan ta sig in i utan att ha tinat av den inomhus ett par dar eller så. Mycket is bliiir det....

Dream Team:
Jag förväntar mig inte få rätt för denna, men oj vad den såg kall ut...

AM: Ja, tänk att komma ut till en sån där kärra efter en hockeymatch. Det liknar Sibirisk vinter det där.. hualigen..

Men det närmar sig vad gäller tjocklek på isen, åtminstone. Men nu efterlyste jag ju en minibuss som är rejält nerisad lite åt det där hållet och inte en personbil. Därför får ni leta vidare.

Dream Team: Den här ser ut att vara rätså kall .

« · 580337 · »