Metal Guru: Äh, jag håller med Kronblom, fullständigt ointressant tråd - ungefär som att dag efter dag tävla vem som först hittar ett namn i telefonkatalogen. Eller vem som först kan springa ut i skogen och återvända med en kotte.
westerlind: men varför orka bry sig i om jag nu skulle finna nöje i att leta kottar? prata om mitt kottletande nån annanstans än här, i varje fall, så kan jag få vara ifred i min kottletarvärld.
Metal Guru: Äh, det luktar mest avundsjuka från Kronbloms och Westerlinds håll. Det är väl som så att är man inte bra på en sak så gnäller man på det istället.
Salle: Jag är inte bra på dokusåpor. Så alla som tittar på dom är dumma. Men jag går inte in i folks vardagsrum och påpekar det medan Paradise Hotel körs mellan reklaminslagen.
Frisco: Ja, nu glömde jag såklart att säga att jag ville se en bild på en fungerande pistol, eller revolver, som i [url=www.adsofamerica.com/pictures/105010.jpg]det här[/url] exemplaret. Men, då detta inte framgick får jag ge rätt för din leksakspistol, som man själv minns från en tid när barnet i en bestämde det mesta av vad man ville göra..
Dream Team: Om ingen protesterar hejvilt så tar jag och önskar mig en bild, helt enkelt. Jag vill se en bild på en minibuss som är riktigt ordentligt ihopfrusen. Isskrapa någon? Nja, kanske inte ändå.
Myggan: En bil som är lätt översnöad är vad jag ser. Men var är isen?? Den snön behöver man väl inte ens en borste för att sopa bort. Storleken på bilen är dock riktig, men jag vill se mycket mer is.....
Tänk en minibuss som man överhuvudtaget inte kan ta sig in i utan att ha tinat av den inomhus ett par dar eller så. Mycket is bliiir det....
AM: Ja, tänk att komma ut till en sån där kärra efter en hockeymatch. Det liknar Sibirisk vinter det där.. hualigen..
Men det närmar sig vad gäller tjocklek på isen, åtminstone. Men nu efterlyste jag ju en minibuss som är rejält nerisad lite åt det där hållet och inte en personbil. Därför får ni leta vidare.
Äh, jag håller med Kronblom, fullständigt ointressant tråd - ungefär som att dag efter dag tävla vem som först hittar ett namn i telefonkatalogen. Eller vem som först kan springa ut i skogen och återvända med en kotte.