70 Rodrigues: äh pudel ansiktet med fettsugning vann... Ooopss, personangrepp. Men ni som hinner läsa det. Kärringen har problem eller om Italienarn svälter henne.
www.youtube.com/watch?v=DXxews1G3wA booose and pils and powders, you have to choose your medicine.... Totta reciterar alltså övergurun Mr Keith Richards... before they make me run.....
Helg Ernest: Fantastiskt, progg e bara nyttigt... Rainfelt och hans söta fru borde rocka till det där i Täby... typ slänga ut något från fönstret när det spelas en rocker som denne....
Bissett19: Nu är det Lilla Melodifestivalen också ... jag blir helt yr av dessa tvära kast. Nyss var det någon förvirrad finne som fick Krister Sjögren att framstå som en bra representant för Sverige.
Paddan: För egen del undrar jag mest var "Melodifestivalen 09 Sverige" tog vägen? Måns Zelmerlöv blir i alla lägen en svår nöt för de flesta att knäcka i Globenfinalen. Grattis.
Jaha, då åker vi snart igen då, fast tråden borde ha bytt namn för länge sen. Men man kan ju inte få allt. Jag minns inte riktigt vilka som gick vidare till andra chansen. Men det ger väl sig säkert.
Dream Team: Fan jag vet inte om det är vinet men jag tycker alla är bra. BWO eller L&S ... fan det är ju hugget som stucket ... typ Leksand IF - Al Qaida IK ... fast tvärtom.
Gusten: BWO var rätt usla. Jag hade för mig att den låten var starkare. Star Pilots är väl kvällens starkaste kort i mina ögon. Af Ugglas får vara ur snäll hon vill. Nej, nej, nej.
Dream Team: Jag är allergisk mot pilotutstyrseln, påminner mig om när Storbritanien (tror jag det var) skämde ut sig med nån pinsam låt här om året. Men låten är trallvänlig och påminner som sagt om Boy meets girl.
Dream Team: jag tänkte mer allmänt, inte ens leadsångarna låter live alla gånger. De som körde nyss, de där "I got you"-lirarna och Caroline af Ugglas, lät däremot mer på riktigt. Amy Diamond såg ut och lät som om det var playback rakt igenom.
Pirelli åt just upp en godis av något slag; men nu kommer låt nummer två.