Rackarns, jag som trodde jag listat ut det hela, nåja det finns ju bättre saker att göra än att se på TV också, som att sitta och vara nostalgisk över saker som sedan länge är försvunnet ;)
Gone: Nog minns jag alltid och inte handlade det så värst mycket om sedlar i större valörer utan just om tior. Även om jag vet att han också lyckades fiska upp en och annan "stor" sedel också . Hade även jag gärna bytt byxor med den ynglingen :)
Frasse: Var det inte så att det började med tior för att sen eskalera och bli större och större valörer. Till slut var det bara tusenlappar. Jag har däremot glömt om det var jeans eller manchester. Har för mig att det var ett par bruna manchester.
Gone: Mycket riktigt så handlade det om ett par bruna byxor även om undertecknad inte kan minnas om det var just ett par manchester (troligtvis) eller av annan typ.
Gone: Jag kommer faen inte ihåg för det var så längesen. Kan det ha varit Knubbe? I alla fall så skulle han ju alltid hem till Benny för att spela saxofon.
Apropå pojken med guldbyxorna så hade han säkert ett par bruna gabardinbrallor. Exakt likadana som jag brukar sitta i hörnsoffan med frugan och gulligulla och hålla handen på lördagskvällarna.
Nej, du är bara en norrbottning som saknar kanaler som inte täcks av TV-licensen ;)