Café

48312 inlägg · 1042 ämnen

Only in US of A

« · 1054363 · » Till forumet


Sv: Only in US of A
Helg Ernest: 100+ innan eller efter man hade käkat menyn?
Kommentera

Sv: Only in US of A
mangan: Jag vet ej om den finns kvar? Men fd. Frasses i Timrå
hade en burgarmeny som hette +100. Då syftade det till vikten av dom som köpte den. Det var 4 x 150 Gr, + strips och dricka.
Har för mig att den gick på 150 Kr.
Kommentera

Sv: Only in US of A
By the way så är det världsklassbasket på SVT1 just, nu
Kommentera

Sv: Only in US of A
mangan: Finns faktiskt nått ställe i Götet som skall ha en 1kg burgare... minns dock inte vart.
Kommentera

Sv: Only in US of A
mattias - 74: Göteborgs största(?) 454 gram plus tillbehör och pommes tog en dryg halvtimme att få ner, utan att stressa något nämnvärt. Så testa du, det låter inte helt oöverkomligt.....
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan:

Fel tråd med det finns en svensk motsvarighet utanför Uppsala. Tanken har algit mig och testa men jag tror jag avstår :-)
Kommentera

Sv: Only in US of A
Jag börjar bli lite hungrig. Tror jag ska börja med en Homewrecker som aptitretare...

www.aldenteblog.com/2008/08/the-mother-of-a.html
Kommentera

Sv: Only in US of A
Helg Ernest: Man vill ju bara mörda när man ser såna där människors agerande...
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle: Ännu mer från borgarblaskan
Kommentera

Sv: Only in US of A
Denna lite bisarra nyhet gav mig en liten undran...

[url=www.e24.se/mankvinna/efterborsen/klacksparkar/artikel_513165.e24]Begravd i chipsburk[/url]

Det är sista meningen som förbryllar mig. Blev det så mycket aska av denna man att han inte fick plats i en Pringles-burk? Hade dom fri tillgång på snacks på jobbet?

Denna bild är ju nästan rätt storlek.
[bild]www.thunderfap.com/pringles.jpg[/bild]
Kommentera

Sv: Only in US of A
hellge: Jag har väldigt svårt för hjärntvättandet av små barn. Om vuxna människor bestämmer sig för att de vill tro på något så är det väl ok...
Kommentera

Sv: Only in US of A
mattias - 74:

Nog fan är de lika varandra de religösa fundamentalisterna i den amerikanska mellanvästern och de långskäggiga fundamentalisterna i mellanöstern.

Lika som bär

Och nog bor vi i ett bra land som slipper mycket av sånt här jönseri. Visst fan ska man få tro som man vill, men det finns väl gränser.

Tro på vad man vill var det, själv tror jag på Marco Toukko, han kommer bli obehaglig för mången elitserieback
Kommentera

Sv: Only in US of A
mattias - 74: Den här pollen är ganska talande, och skrämmande.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan:

Ungarna blir itutade en massa skit. Fråga : Tror du på Evolutionen ? Nej jag tror på Jesus Kristus som jordens skapare på 6 dagar för mindre än 1000 år sedan.

Våra färäldrar säger så därför är det så typ.
Kommentera

Sv: Only in US of A
mattias - 74: Det här tv-programmet var ungefär lika skrämmande och samtidigt fascinerande som Jesus Camp. Det som väl är mest skrämmande är att den kristna högern har sån stor makt i USA att alla beslut måste filtreras genom deras syn på verkligheten innan de har en chans att vinna laga kraft.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan:

Finns det nån amerikan som inte tror på Jesus kristus ?
Kommentera

Sv: Only in US of A
mattias - 74: Ted Haggard, vilken hjälte. Ledare för New Life Church som kraftigt fördömde homosexualitet mm, fram till dess att han blev påkommen med att ha köpt sex och droger av en manlig prostituerad.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Metal Guru:

Kolla SVT 1 nu. Only In USA !
Kommentera

Sv: Only in US of A
Det räcker inte med att dom stjäl våra bank infon.
Nu ger dom sig på oss personligen också.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Förmodligen inte bara i US of A, men ändå.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Poffa: Vet inte om det är så "only in the US of A", det där skulle väl mycket väl någon rabiat vänsterpartist också komma på att genomföra i Sverige.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan: Du menar nog att dumcensuren i USA har tvingat dem att radera bort alla bröstvårtor.

Salle: Om du ställer dig i adressfältet och trycker enter så kommer du få upp bilden.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle: Åfan, äh då tar vi väl artikeln på en gång då.

www.orlandosentinel.com/sports/custom/wrestling/orl-maxwell2808mar28,0,3325425.column

Och en förklarande text från en blogg...

"The men in this Wrestlemania billboard, if you look closely, have no nipples. They were photoshopped out because of a law in Florida that prohibits the display of nipples. Since men's nipples are not sexualized in the same way that women's are, the authors of the law were likely thinking of women's bodies as they penned this ban. Thus, it illustrates that it is women's bodies that we think of when we think of bodies on display because of the adoption (by men and women alike in this culture) of a (heteronormative) male gaze."
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan: För mycket verkar det som eftersom den inte ens kommer upp.
Kommentera



Sv: Only in US of A
Wow, den amerikanska kristna högern firar fler triumfer, denna gång försöker de påverka presidentvalet.

"På internet och mejlinglistor förklaras att Barack Obama är muslim, och att en muslim aldrig kan bli en god amerikan. Barack Obama ber till Allah, när han borde vända sig till de kristnas Gud; han läser Koranen istället för Bibeln."

Fram för fler Jesus Camps...
en.wikipedia.org/wiki/Jesus_Camp
Kommentera

Sv: Only in US of A
Wayne Gresky:
Tur att de inte hann skära upp honom och ta ut organ innan han visade livstecken.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Hawerchuk:

Haha!
Den var bra!!! :)
Kommentera


Sv: Only in US of A
Wayne Gresky:

Japp!

Tur att han överlevde chocken! ;-)
Kommentera

Sv: Only in US of A
Att höra att man är död och att ens organ ska transplanteras utan att man kan göra något åt saken måste nog vara bland det jobbigaste man kan råka ut för...
Kommentera

Sv: Only in US of A
Alisandali: Haha, så att förarna i bilen efteråt skulle tappa koncentrationen på grund av en plastbit över dragkroken. Jeeebus!
Kommentera

Sv: Only in US of A

Här är prylen som delar motorintresserade i USA i två läger - för eller emot "truck balls".
- Att sätta testiklar på bilen är bara för mycket, säger politikern Lionel Spruill, som vill förbjuda det. Se länk .

Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan: Hahaha. Varför inte. Problemet är väl att om man fortsätter med sitt vanliga leverne så är de inte så synliga efter en månad eller två. Inte direkt som ett tuttjobb som alltid kommer göra brösten större. Kanske blir poppis snart att lägga till lite fett så man får större mage. Det lär väl bestå.....
Kommentera

Sv: Only in US of A
Stigsson: Funderar på vilket mönster jag ska välja till mina bilringar. Kanske snökedjor vore bäst.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle: Gillar klargörandet från den kvinnliga rösten i slutet.
"The back-up is NOT intended for use in homes of children".
Vilken jävla tur att dom påpekade detta.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Kommentarer överflödiga.

[url=
www.youtube.com/watch?v=LsV50T5uEyw]Many customers buy one for each side of the bed[/url]

Och det är tyvärr inte ett skämt. [url=www.the-backup.com/]http://www.the-backup.com/[/url]
Kommentera

Sv: Only in US of A
Äntligen verkar de hittat "Storfot" och dessutom fått den ack så skygga varelsen på bild!

"Det verkar vara ett vilddjur. Enligt min uppfattning är det en ung Storfot, säger organisationens representant, Paul Majeta."
Kommentera

Sv: Only in US of A
Metal Guru: Man ska inte lite för mycket på vad frugan tror...

Och så lite lämplig kompmusik medan ni läser:

999 - Homicide
www.youtube.com/watch?v=TMlpqOsc2BU
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle:
Expressen hjälper till att dechiffriera.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle:
Den är säkert inte sann heller.
Men den kan ju alltid spä på våra fördommar om jänkare...
Kommentera

Sv: Only in US of A
Hawerchuk: Finns med undertexter i denna tråd lite nedan.

Jag postade samma sak den 27:e nämligen.
Kommentera

Sv: Only in US of A
Metal Guru: Den var gammal du...

Kommentera

Sv: Only in US of A
Det är nog bland det roligaste jag sett. Någon som kan dechiffrera vad som sägs?
Kommentera

Sv: Only in US of A
Salle:
Vad de lurar stackars jänkare där i Norge...
Kommentera

Sv: Only in US of A
Paddan: Inte allt vackert är vackert...

[url=
www.youtube.com/watch?v=WALIARHHLII]Miss Teen USA svarar på en fråga. Eller?[/url]
Kommentera

Sv: Only in US of A
MorganaLefaey: Nu har även vissa grenar av den organiserade brottsligheten kommit till skott och blommat ut ordentligt tack vare den gröna revolutionen.
Kommentera

Sv: Only in US of A

Vilka sjuka typer det finns. Hoppas dessa herrar verkligen får det de förtjänar.

www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1114494,00.html

Kommentera

Sv: Only in US of A
Lumber Jack: Du har ingen frisyr. Det är en frisyr som har Dig.
Kommentera

« · 1054363 · »