{8225}: Vill dock skänka en tanke till alla bältdjur som dör på grund av hög fart på USAs motorvägar. Köpte denna vinyl i Ginzas butik sent 70tal. LP för 4.95. tala om fynd www.youtube.com/watch?v=ofUXFyTH1x8
Själv softa man bara med ett stort glas kallt isvatten, Och bara myser på 3 pinnar. Kommer TJ säga till grabbarna i morgon att hålla igen mot DIF och ta en liten vulodag inför det tuffa slutspelet?
Lägger in texten också för er som inte lyssnat på deras skiva Hardwired to self destruct som är enligt mig den bästa skivan de gjort sedan svarta skivan 1991
{8839}: Nu blir det fel tråd, men omvärlden tjoar lika mycket nu som när Hitler gick in i Polen, men gjorde inget konkret. Ska man inte mota Putin i grind?
Kör nåt ukrainskt då, kanske helt fel, men man är bara människa
Silly: En otroligt bra skiva som jag har i min ägo så här trodde man kanske att det skulle bli ..men ack nej . Det ligger nu på en annan nivå . youtu.be/C9DISbQKTTM
{8225}: Jag tror att det tredje kriget har kommit .. det nu finns ingen återvändo ! Låter kryptiskt ..Ja youtu.be/O9cnir-C-yM Det här kommer inte sluta bra för någon .
Silly: Nu har jag kanske missat om denna lagts in längre bak, men på det alltid fantastiska temat Thåström som geni och profet, så MÅSTE ju Tittar på tv också lyftas fram!
40 år gammal text och ändå kunde den ha varit skriven idag. Här i en aningen senare men alls inte sämre version.
Paolo Robertos respekt minskade när ha erkände att han hade köpt sex för ett tag sedan men detta klipp som är äldre så måste man ändå ge honom rätt i allt han säger.