mattias - 74: Idag är man lycklig och nynnar på denna jesus låt ..haha Det varar så länge det varar ! youtu.be/5Ex4uF4KtK0 Hoppas att du inte hört denna eminenta låt .
{8225}: Vi hittar ett ljus i mörkret .. youtu.be/0drMcvlxdYE Va fan allt kommer bli bra igen . tar det tid så överlever vi det även inom hockeyn, imorgon vi Bring it Home .
{8225}: Nu har lille plutt Rocket Man dragit iväg med en smällare 🧨 Balalajka killen funderar 🤔 och frågar lille plutt vill du slåss ..jag har fått tag i china puff och ett öres och passa dig om du går med i Nato . Sen försvann Tik Tok för dom och samtalet bröts .
Silly: Herre gud va kul ..vilken upplevelse det blir att kunna få se dem nu i denna ålder (dom ) . Ha ett så kul den dan .. en dag att minnas blir det när du sitter på hemmet .
Silly: Det slog mig när jag såg detta att dessa killar är någon stans mellan 70 -80 år ..om dom lever . Musiken som vi lyssar på gör att vi håller ungdomen kvar vid liv .och reflekterar inte så mycket om ålder för vi är inte gammla än .. Ibland stannat man upp och tänker hur var det nu igen då , det var kul då ! Det var bara kul för framtiden var ljus och man hade 50- 60 år till att stöka på . Det är inte så dumt nu heller !!
{8225}: Låg och tänkte nu innan jag skulle sova ..var är James Bond han skulle ha fixat det , det där borta i nästan grannlandet . youtu.be/51Wg6k9cWhM
{8225}: youtu.be/nM39QUiAsoM Endast en huvudlös man utan kropp som fått en kniv i sitt bortopererad hjärta kan tro att vi är i SHL nästa säsong. Det är nåt som saknas i laget. . Nu tar jag en sömntablett och lägger mig 😴
m.youtube.com/watch?v=AnXgZZkPP14