{8839}: Haha, nu pratar vi tider, rullbandspelare. Mina storasyskon spelade in 10itopp på rullband, vet inte om dom finns kvar eller om dom går att spela, men rullband går inte av för hackor
{8839}: mitt arvegods är nog också död, men har lite band kvar, ovärderliga skatter, tänk att få lyssna till de låtar som inte var helt i topp- Det är ju där man hittar godbitarna
KulaShaker: Gillar Lindley, men är detta en cover på en Jerry Lee Lewis låt som jag la ut för några dar sen? Lyssna på detta. Helt annorlunda text, men låter lika
{8225}: Låter helt klart likt och med den titeln är det inget snack var inspirationen kommit ifrån. Såg Lindley på Konserthuset i början på åttiotalet, var en skön afton.
{8225}: Kvällens sista dans , blev avstängd från Timrås forum, råkade ifrågasätta en tönt som skrev dynga. Vilar upp mej ett dygn och återkommer med nya argument och en eventuell ny avstängning, haha
{8225}: Dag Vag var djävligt bra! Såg dom på någon källarklubb på Götgatsbacken i Stockholm, trångt som fan och antalet insläppta människor hade garanterat inte brandmyndigheterna godkänt... Dom spelade i en och en halv timme, då sa Stig att de hade slut på låtar så de fick börja om från början igen !!!😂😂😅
KulaShaker: Haha, såg dom några gånger i Göteborg, naturbarn, på denna video ser dock Per Gessle lite ointresserad ut. Detta var väl från Måndagsbörsen, oerhört uppskattat program från musiklysten ungdom sent 70tal
{8225}: Aaah, den hade jag förträngt! Hur man gör komik utan att vara medveten... Men Måndagsbörsen med Jonas, vilket program, vilka gästartister de hade. Vad har hänt med svensk underhållningstv sedan dess???