{8225}: Kan i o för sej överträffas, men då får vi köra denna. Kan tyvärr inte köra högsta volym, då min sambo sover 4 meter från datorn(kör med hörlurar , ok då), men är inte detta såå njutbart ?? Förutom Beatles blir det inte bättre?
{8225}: Fisket gick bra idag , inga sörre men fint väder och varma kläder å kaffe å korvmacka , blev en trevlig dag. Och en Ziggy med Bowie innan 1900 blit det ultimata .
{8225}: Jag vet inte hur jag ska hantera min glädje över att MoDo kan vinna en hockey-match, så får bli en bonus då. Fast neil gjorde den lite bättre...
{8225}: Man blir lätt religiös denna kväll , men som mamma sa ..du har väll huve upp och fötterna ner Man hade inte alltd tur när man spelade kula heller .
{8225}: Jämtland är ett härligt land , på vår sida är det tabu att få ta det i en dialog om jämtar . Såg du att jag fisker i U Dahlens vatten i Jämtland den heter Lantverksströmmen utloppet ifrån Ånnsjön , kanon strömm .
KulaShaker: en del(konstiga människor) spelade pyrre, la upp kulorna i en egyptisk pyramid liksom , men vi bonnpojkar skulle få ner dom i gropen. Man kom till spelhålan, bärandes på sin kulpåse