Var med morsan till NY för 2 år sedan när hon firade 80 bast. Ett givet besöksmål var naturligtvis "Strawberry Fields". Fantastisk plats med flera skyltar om att man inte fick spela musik där, vilket folk struntade högtidligen i (med parkvakternas goda minne..;)..) www.youtube.com/watch?v=OBKS5-qlz1c&ab_channel=NaltaMair
{8225}: Nu går jag lite längre ... Grannarna till oss när jag var liten hette Anna och Bernhard där hämtande man mjölken och klappade deras häst Simson Därför önskar jag Thory Bernhards med En gång skall vi åter mötas . Efter jul blev det ... ny match
{8225}: Det är som att alla har en uppgift i världen att göra den bättre ... Kanske inte alla men nästan alla i allafall . Jag tycker ibland synd om rörmokaren ..!!
{8839}: För en liten stund sedan dök en refräng upp Sha La La La Lee / Small Faces . En kompis hade den på singel . Vilken refräng dök nu upp för dig ?
hanzon: Killar.. denna vill jag att ni lyssnar på. ,ibland måste man stanna upp och fundera hur det har varit och hur det kommer att bli , för mycket kommer förändras framöver . And It’s Still lAlright med Nathaniel Rateliff
{8839}: Ni får inte tro att det snurrat till lite i huve nu , men ibland gör den del låta avtryck i en . Såg han på Tv’n en gång en live konsert och undrade vad var det för kille det blev en CD med han . Här är en låt med Anthony & The Johnsons & Boy George / You are my Sister . Det var Anthony som var på Tv’n
www.youtube.com/watch?v=-ibWpwg1gpo