Silly: Har 3 skivor med John Holm och var på en spelning i Söråker för några år sedan . Den öde Stranden en kanon låt och Ett enskilt rum på Sabbatsberg .
{8225}: Ja det är min favoritlåt också.. Här är en till som inte är lika känd men jävligt stark. berättelsen är sann och han skrev låten på sin dödsbädd! lyssna på texten..
{8225}: Det kan bli ett roligt avslut på serien i iallafall , man börjar känna en viss närv , det blir liksom inga säkra matcher . Man har inte så många fallskärmar när det bär hän . Ways and Means med Rev.Pyton’s Big Damn Band.
{8225}: råkade gå förbi teven där min sambo sitter o tittar på mello-skiten.
ska inte vara dryg, alla älskar sin grej, men Christer Björkman har förstört mycket. När jag råkade gå förbi var det nåt täntnummer med Ewa Rydberg o Ewa Roos. '
{8225}: vad jag njuter när snilleblixtarna när har kaos om oss , Vårt släkte kommer alltid att finnas .. inte deras som virrar runt i sorgens dal där man tappat kompassen . Gå in å titta ..haha .
{8839}: Nu är vi samma person igen. Sherlock 'Villervalla' Holmes har kommit fram till det o halva Timråsidan tror det. Gör inte så mycket , men oerhört komiskt.