KulaShaker: Det är nog du som skall vakna upp ,en svart bild är inget att se 🤔 eller måste man vara 18 för att se den . Se denna istället me Genises youtu.be/TlBIa8z_Mts
{8225}: Mitt bankid är 666, lite för mainstream va....passa mer i Idol. Han Bagge hade älskat detta.... näe fantastiskt, svårkontrat så kör en klassiker
KulaShaker: Problemet med instrumentala låtar är att dom oftast är såå långa. Tänkte köra nåt med Mike Oldfield, men då är vi inne på 7-40 minuter, vilket en normal-konsument av musik idag inte orkar lyssna på. Så kör en snabb, välkänd en då Som bonus ett vackert konvolut
Silly: detsamma, nu är det en så jävla bra fredagslåt o flera månader sen jag körde den, så räknar den inte som repris. Blir inte mer fredag än detta, åsså hockey i kväll
{8839}: Kanonlåt den Clay, men kör en repris från när åren gått, men blås och en stjärna som verkar väldigt ödmjuk. Hans dotter vann OS-silver nyss. Killen i orange tröja i publiken har nog en rik farsa
{8839}: Jag var på Midnattstrav i Boden för många år sen, nästan alla lopp var med nordsvenskar och det felstartades så in i bomben, så vi fick nästan övernatta på travbanan
{8225}: Boden där har jag aldrig varit på trav , var på jobbresa dit och tänkte gå på trav på kvällen men det regnade så förfärligt att jag hoppade över det åkte hem istället .
www.youtube.com/watch?v=masOFLikBC8