Själv softa man bara med ett stort glas kallt isvatten, Och bara myser på 3 pinnar. Kommer TJ säga till grabbarna i morgon att hålla igen mot DIF och ta en liten vulodag inför det tuffa slutspelet?
{8225}: Vill dock skänka en tanke till alla bältdjur som dör på grund av hög fart på USAs motorvägar. Köpte denna vinyl i Ginzas butik sent 70tal. LP för 4.95. tala om fynd www.youtube.com/watch?v=ofUXFyTH1x8
{8225}: Själv står jag med ett glas rött och rullar köttbullar. Man är ju Gräsänkling i helgen. Det blir mycket egen tid med Hockey och & Fotboll och Mello :-) Sedan skall ju hunden ha sina promenader :-(
Dax för att hunden att han får gå sin runda. Vi vet ju hur vi själva blir om vi inte få gå och tömma ur oss..😉🧻 Jag tror jag skall styra fram honom till en Björk 😁😁
Silly: Underbart minne från när vi slog ut Malmö i semi 1999. Denna låt var nysläppt och spelades ofta. Bl.a. när man visade ett kort sammandrag av matchen i slutet av sändningarna. Underbar kombo
{8225}: Janis Joplin sjunger denna för båda lagen youtu.be/wrg2r8Adn58 Vore väl fan om vi båda missa denna chans att få guldkant igen de närmaste åren🤞