Friman SR:
Molly Hatchet är coola, kanske coolast av sydstatsgängen.
Fall of the Peacemakers och albumet Beatin' the Odds är episka i sin damm- och skitighet.
88Lindkvist: Självklart så ska det jävlas.
Den länk jag tar med i denna kommentar funkar för mig i alla fall. Annars är det ju bara att skriva www.prison-break.info.se i adressfältet.
LingaN: Eftersom det var roliga länkar det skulle handla om så tar vi väl lite iransk stand-up
highflymedia.blogspot.com/2006/02/topicsmovies-omid-djalili-belly.html
En liten film från Top Gear, med viss anknytning...på sätt och vis... till Vinter-OS. Har lite svårt att se att Trafikmagasinet skulle ha gjort något sånt här.
Portello: Här kommer då hela programmet (drygt en timme långt) från Top Gear med det inslag jag länkade till tidigare i veckan.
Top Gear Winter Olympics
Paddan: Angående Top Gear Winter Olympics
[www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,788722,00.html]Det var inte "The Stig" som hoppade med skotern.[/url]
Metal Guru: Nu är det över så lek vidare med ditt LEGO.
[url=www.brickshelf.com/]Behövs inspiration så kolla in.[/url]
Salle:
Det är tuffare att bygga en kalkylator av Lego, än att vinna en uschel kvartsfinal.
(jo visst...)
Vissa har mer tur än andra...
[url=www.metacafe.com/watch/77075/a_winner/]Först en bil sen...[/url]
Kanske inte så roligt men i alla fall.
Hmmm! Hur tänkte dom egentligen???
[bild]img.aftonbladet.se/nyheter/0603/19/ship2.jpg[/bild]
vs.
2*
[bild]img.aftonbladet.se/nyheter/0603/19/ship.jpg[/bild]
=
Äntligen en BH som det är enkelt för män att få upp. Torx (T-20) är ju bra för nåt som ofta måste användas mycket också utan att förstöra skruvskallen. Gäller bara att ha skruvdragaren inställd på att skruva UT annars blir det nog inget mys...