88Lindkvist: Självklart så ska det jävlas.
Den länk jag tar med i denna kommentar funkar för mig i alla fall. Annars är det ju bara att skriva www.prison-break.info.se i adressfältet.
LingaN: Eftersom det var roliga länkar det skulle handla om så tar vi väl lite iransk stand-up
highflymedia.blogspot.com/2006/02/topicsmovies-omid-djalili-belly.html
En liten film från Top Gear, med viss anknytning...på sätt och vis... till Vinter-OS. Har lite svårt att se att Trafikmagasinet skulle ha gjort något sånt här.
Portello: Här kommer då hela programmet (drygt en timme långt) från Top Gear med det inslag jag länkade till tidigare i veckan.
Top Gear Winter Olympics
Paddan: Angående Top Gear Winter Olympics
[www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,788722,00.html]Det var inte "The Stig" som hoppade med skotern.[/url]
Metal Guru: Nu är det över så lek vidare med ditt LEGO.
[url=www.brickshelf.com/]Behövs inspiration så kolla in.[/url]
Salle:
Det är tuffare att bygga en kalkylator av Lego, än att vinna en uschel kvartsfinal.
(jo visst...)
Vissa har mer tur än andra...
[url=www.metacafe.com/watch/77075/a_winner/]Först en bil sen...[/url]
Kanske inte så roligt men i alla fall.
Hmmm! Hur tänkte dom egentligen???
[bild]img.aftonbladet.se/nyheter/0603/19/ship2.jpg[/bild]
vs.
2*
[bild]img.aftonbladet.se/nyheter/0603/19/ship.jpg[/bild]
=
Äntligen en BH som det är enkelt för män att få upp. Torx (T-20) är ju bra för nåt som ofta måste användas mycket också utan att förstöra skruvskallen. Gäller bara att ha skruvdragaren inställd på att skruva UT annars blir det nog inget mys...
Om ni har problem att hitta en present till "han som har allt"...
[url=www.scrollingbuckle.com/]En sån här har han inte...[/url]
kan även kallas för en bildgåta.
Vad är det för speciellt med denna bild?
[url=www.ajaydsouza.com/wp-content/camels.jpg][bild]http://www.ajaydsouza.com/wp-content/_camels.jpg[/bild][/url]
klicka på bilden för större foto
westerlind: Prova [url=magma.nationalgeographic.com/ngm/0502/images/wallpaper_sm.4.1.jpg?fs=seabed.nationalgeographic.com]denna[/url] dårå...
knaskamilla: Snyggt jobb knas.
Det är en satellitbild av en dromedar-karavan. Det svarta man ser är faktiskt skuggbilderna av dromedarerna.
Jag såg det inte på en gång kan jag erkänna.