Café

Grupper · 50051 inlägg · 1048 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Helg Ernest:

Helg Ernest:

Helg Ernest: Sista idioten är ännu inte född

Hörde en låt på nattradion som jag måste låta er få ett smakprov av.

Klart bättre än den därna Abborrjägaren och hans båt...

[bild]www.vierbrillen.se/epomslag.jpg.jpg[/bild]
[url=www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=mejlasnutt.mp3]Vier Brillen - Får jag mejla dig imorrn? (mp3)[/url]

Det finns folk som säger att bröllop är en orsak till många olyckor. [url=our-beautiful-wedding.blogspot.com/2006/09/just-wedding-accident.html]Det var nog inte så här dom menade.[/url]

Nu är det på G

NHL 07 (2007) (DVD-ROM) (PC)
439 kr Boka

» Preliminärt releasedatum 2006-09-21

Helg Ernest:

Effektiv gräsklippning, om det fanns gräs vill säga

mattias - 74: Häftigt !!!!!! Sån cill jag också ha

Rolig och rolig, Jappsarna tycker det är kul iaf. En annan skulle nog ha ont i kulorna

65selander: Det var nog det dummaste jag sett...inkl. Idol m m

Loket, kom tillbaka...du är förlåten!!!

65selander:

Rolig Labyrint, tyvärr kom jag inte längre än till level 3 =)

mattias - 74: Klockrent :)

mattias - 74:
Efter att spottat tre gånger över vänster axel, läst Fader Vår baklänges och svängt med en död katt framför skärmen var det inga problem med att äntra Level 4.

Metal Guru:

haha och det skall jag tro på =)

ok'rå, mattias - 74:
katten levde. och lever fortfarande.

mattias - 74: Fan vad taskigt! och jag som just har duschat. Jaja får väl ta en dusch i bidén då

73Sjöbba:

hehe

mattias - 74: Jag tackar oxå,eller oxå inte,visade labyrinten för mina kids,tror dem lyfte två meter båda två.
Känns som om det blir en orolig natt på övervåningen:)

Bissett19:

hehe blöjbyte på dig också då kanske =)

mattias - 74: Ett bra sätt att ta livet av gamla män som jag...

orion: Eller så borde förstå att något är lurt eftersom dom vill man skall ha ljudet på :-)

65selander: Och jag hade suttit på morgonen och lyssnat på tysta saker, så jag hade ljudet så inihelvete på...

Kevin Costner gjorde det i Prince of Thieves, Mythbusters skall visst ha misslyckats och "bustat" myten om detta. Men kolla in dessa Asiatiska Wilhelm Tell & Robin av Locksley wannabes

[url=www.bulletinboardforum.com/worksafe.php?vid=ZcNY2t0h-HE&c=&banner=1]Nice shot[/url]

Salle: Är pilen de satt upp ihålig? Annars borde den väl spruckit?

Deas: Pilarna är rör av glasfiber (alt kolfiber) med (utbytbar) spets och "stjärt" med limmade fenor.

Salle: Lite trevlig musik så här på onsdag eftermiddag.

Paddan: Detta är trevlig musik. Din länk var bara irreterande.

Såhär kul kan vi ha det här ute :)

piff: Jag söker genast politisk asyl i Lysekil!

piff: Huga tur man bor någon annanstans om ni kallar det där kul :) Mäkta meningslöst.

Robban: Själv tycker jag att Weird Al är ganska underhållande, men det är ju jag det.

Robban:

Ruskigt skön låt !!

mok:
Om man bor i en håla med sådär 7-8000 invånare så får man se till att göra sina söndagar lite roliga. Det är inte direkt så att man känner för att gå en runda på stan bland alla stängda affärer.

piff: Känner väl till Lysekil då jag haft släkt som bor där och ofta är där på sommaren då vi har landställe vid Fiskebäckskil :) Fint på sommaren och dött på vintern.

Hur tänkte man här egentligen... Kan påpeka att produkten ganska snabbt togs bort från butikshyllorna.

[url=www.theonion.com/content/node/53140][bild]http://www.theonion.com/content/files/images/Carbon-Monoxide-R.article.jpg[/bild][/url]

Salle: Så klart man vill kunna snooza lite....... Eller väldigt länge kanske det blir.

Salle:
Har denna produkt någonsin funnits?  Eller är det något humorsidan TheOnion ljugit ihop?

Salle:

Nya mobiler inte och lita på =)

mattias - 74: Tänk vad glad hon ska ha blivit då hon fick en ny telefon. Kostnader för att åka dit och tillbaka, psykiskt lidande mm får hon ingenting för. Butiken har även försökt sälja en produkt som helt klart inte är ny fastän de säger så, vilket borde vara någon form av bedrägeri. Sedan så ser man att de ändå antyder på att tjejen lagt in filmerna fastän de sparades på telefonen långt innan hon köpte den.

MorganaLefaey:
Psykiskt lidande...

Ja, STACKARS människa!! ; )

claesw: Var mer ett halvironiskt inlägg, som syftade på alla miljoner hon fått i USA om det skett.

MorganaLefaey:
Japp

Man kan ju undra vad som är dikt och vad som är verklighet på sighten. Ta och spana in www.tjuvlyssnat.se så kanske ni får er ett gått skratt i vart fall.... T.ex..

Umeå lasarett...
(Stressad kille 20+ kommer in i entrén och stoppar en ung läkare.)
Killen: Du, den här nervcentralen, vart ligger den?
Läkaren: Nervcentrat? Ja, det sitter i hjärnan. (Ler ironiskt.)
Killen (upprört): HA HA, jävligt roligt AT-läkarjävel. Hur funkar studielånen för dig?!
(Läkaren gapar medan killen rusar vidare.)

Friman SR: Har suttit och spanat en del på den där sidan förut och ibland funderar man starkt på hur någon först och främst kunnat höra detta och sedan hur situationen kan ha skett. Säkert är en hel del riktigt men chansar på att en hel del är påhittat för andras nöjes skull.

knaskamilla: våra favoritdansörer kan mer

Salle: Keyser Sozes advokat? Kände inte igen honom på filmen.

« · 744396 · »