Hörde en låt på nattradion som jag måste låta er få ett smakprov av.
Klart bättre än den därna Abborrjägaren och hans båt...
[bild]www.vierbrillen.se/epomslag.jpg.jpg[/bild]
[url=www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=mejlasnutt.mp3]Vier Brillen - Får jag mejla dig imorrn? (mp3)[/url]
Det finns folk som säger att bröllop är en orsak till många olyckor. [url=our-beautiful-wedding.blogspot.com/2006/09/just-wedding-accident.html]Det var nog inte så här dom menade.[/url]
Rolig och rolig, Jappsarna tycker det är kul iaf. En annan skulle nog ha ont i kulorna
65selander: Det var nog det dummaste jag sett...inkl. Idol m m
Loket, kom tillbaka...du är förlåten!!!
[url=www.audi.co.za/experience/prescience/]"Vorsprung Durch Technic" oder Magic...[/url]
orion: Eller så borde förstå att något är lurt eftersom dom vill man skall ha ljudet på :-)
Jaha, det är därför det heter [url=www.mehr-schbass.de/videos/birdie.wmv]Birdie[/url]
Kevin Costner gjorde det i Prince of Thieves, Mythbusters skall visst ha misslyckats och "bustat" myten om detta. Men kolla in dessa Asiatiska Wilhelm Tell & Robin av Locksley wannabes
[url=www.bulletinboardforum.com/worksafe.php?vid=ZcNY2t0h-HE&c=&banner=1]Nice shot[/url]
Hur tänkte man här egentligen... Kan påpeka att produkten ganska snabbt togs bort från butikshyllorna.
mattias - 74: Tänk vad glad hon ska ha blivit då hon fick en ny telefon. Kostnader för att åka dit och tillbaka, psykiskt lidande mm får hon ingenting för. Butiken har även försökt sälja en produkt som helt klart inte är ny fastän de säger så, vilket borde vara någon form av bedrägeri. Sedan så ser man att de ändå antyder på att tjejen lagt in filmerna fastän de sparades på telefonen långt innan hon köpte den.
claesw: Var mer ett halvironiskt inlägg, som syftade på alla miljoner hon fått i USA om det skett.
[url=blogywood.blogspot.com/2006/09/kobayashi-vs-giant-bear.html]Kobayashi vs Giant Bear [/url]