73Sjöbba: Få sitt namn gaddat en här och en där vete fasen om det är så bra? Länken nedan är visserligen en gammal goding men den ger både män och kvinnor ett alias som kan vara bra att ha, kanske...???...;-)
Salle: Påminner lite om vår landning på Landvetter häromveckan. Vingen slog aldrig i men vi landade helt klart något sidledes. Resultat: 3 panikslagna passagerare, spontanapplåd och 8 spypåsar.....
Frisco: Äääh, har man lite tåga i kroppen så är bredställslandningar ingenting.
Touch-and-go har jag varit med om när vi landade i Jönköping. Skyways Fokker 50 var lite instabil i den kraftiga sidvinden. En kraftig kastvind precis då vi skulle landa tvingade piloten att ge fult gaspådrag och avbryta, precis då bakre hjulen dunsade i marken.
Ja, det var på Gideå International. Fast det är ganska många år sen nu, typ kanske...många. Jag satt bredvid en kompis som var flygrädd och hade lagt ner en hel del tid på att övertyga henne om att det inte var farligt. Det var tur att det var på hemvägen och inte ditvägen det hände, kan man säga.
Mattias:
Jag var definitivt varken dräng eller full. Men det tillförde liksom lite spänning till tillvaron.
Gidde: Seriöst så tror jag din artikel är en urban myt som gått och blivit tidningsartikel. Denna gång är den exporterad till Kroatien från Norden.
Vi har allt hört om någon som hamnat i samma penibla situation i en bastu, där en kompis fått krypa under sitsen och vrida allt till rätta - men känner någon till att detta hänt i verkligheten. Nix pix.
"Caller: Hey, can you help me? My computer has locked up, and no matter how many times I type eleven, it won’t unfreeze. Agent: What do you mean, “type eleven?”
Caller: The message on my screen says, “Error Type 11!”
Gidde: Ansträngde mig och försökte lista ut vad det kunde vara och fick 2 rätt. Sen så körde jag en gång då jag bara klickade lite vilt och fick 5 av 10. Tror inte jag är någon riktig möbelkännare.
www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA