Det beror nog på hur frågan är formulerad. I vissa fall kanske man bör tillåta det du skriver, medans en del andra svar ju kan bli helt fel om man tillåter det ;-)
Men du har ju alltid chansen att felanmäla en fråga, men det är ju knappast Frisco du ska rikta felanmälan till :)
Den enda du ställer till det för är ju dig själv. Du torskar matcherna och åker neråt i seriesystemet, men å andra sidan är du ju redan van med det! ;-)
Huge: Brukar inte duellera så mkt. Men jag mötte ALisandali häromdan. Just nu har jag en computter istället för en dator. Jag gillar utmaningar bättre. Och då absolut inte nödvändigtvis frågor av sportkaraktär.
Frisco: Varför inte joina mig och Gresky i Duellen på Vetgirig.nu? Tror det är några andra från HS som också är därinne och härjar ibland. Mer allmänbildande frågor förstås, men det borde väl passa dig? Eller är du en ren sportnörd? :-)
Wayne Gresky: Jag tror vi har blivit totalt lurade. Kolla vem som leder div 1. Han kunde väl åtminstone ha väntat lite grand med att dra iväg till ledningen? Det hade iaf sett snyggare ut... ;-))
Wayne Gresky: Just nu är mitt specialområde luddiga elevomdömen. Men ett tag var Boktipset ett måste, nästan lika mycket ett måste som Hem till Gården är idag.
Jag måste säga att det är enormt hemmabetonat så här långt. Man kunde tro att hemmaplan inte hade så stor betydelse i frågesport, men statistiken säger något helt annat. Idel hemmatriumfer i div II t ex.
Det hjälper inte nu när ligan är igång ändå, utan anmäl dig i Division 4 och jobba dig upp igen. Det går ju snabbt, det är ju två matcher i veckan, och till Divison 4 kan man ju anmäla sig fortfarande...
Du kan inte räkna med att jag läser dina tiotal inlägg på HS. Och som sagt så har jag enbart två inlägg med vetgiriganknytning i min mailkorg. Ett från frisco.se och ett från vetgirig.nu...
Du säger att du skickat MINST två mail till min home.se adress. Kolla med någon "Mail Deamon" så du inte sluntit för jag vill så gärna vara med och tävla ju...