« Föregående · 503678 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
65selander:
Då hon och jag har ett förflutet så var det en baggis ;-)
Då vill jag ha en bild på en Eu moped med Brynäsfärger
TIKbiff: Det är klart jag har, hittade ju inte rakbladet...
Ok, då önskar jag mig en bild på Dunderklumpen.
Maggan:
Okej, då delar jag ut den till Paddan, då hans önskan inte blev godkänd innan vi gick vidare.
Paddan, got ball?
Poffa: Google började undra varför vi slutat söka efter (konstiga) bilder. Så du får väl påminna Maggan igen innan aktiekursen börjar falla på New York börsen.
Paddan:
Tack för det.
Maggan:
Nu får du skynda dig. Om du inte kommer med något jättesnart så skänker jag din önskan till någon som behöver den bättre.
Poffa & Albert: Hmm, undrar just hur folk skulle reagera om jag inte godkänner de där bilderna? ;)
Äh, det får väl bli ett retroaktivt godkännande då.
Äh, det får väl bli ett retroaktivt godkännande då.
Vad önskar jag mig för bild då??? Hmmm, kan inte komma på någon så här på rak arm. Måste få fundera lite.
Mats Edström: Var ju kanske inte så svår. =) En pingvin känner ju alla igen. ;P
www.jgpfinal2003.se/pictures_sunday.html
www.jgpfinal2003.se/pictures_sunday.html
Mats Edström:
Bilden är godkänd. En Mats Edström i frack är det som gäller nu. Svårt...
Albert Hall:
Din bild kommer bli godkänd så därför:

Jag vill se en bild på ett riktigt snyggt norrsken.
Poffa:
Jag var lite före... Om min bild blir godkänd vill jag se en bild på Kung Carl VI Gustaf iklädd nummerlapp från Vasaloppet.
Jag var lite före... Om min bild blir godkänd vill jag se en bild på Kung Carl VI Gustaf iklädd nummerlapp från Vasaloppet.
knaskamilla: Trevligt, då efterlyser jag alltså en bild från den gamla fina amerikanska tv-serien Larmet Går.
Sv: Att ta saker och ting på för stort allvar.
Ja du, Maggan:
Om en kvinna skulle komma på nåt så dumt, så skulle själva akten falera - och gissningsvis inte rendera i några längre tidningsartiklar.
Om en kvinna skulle komma på nåt så dumt, så skulle själva akten falera - och gissningsvis inte rendera i några längre tidningsartiklar.
Sv: Godaste Mat!!!
Pölsa ja. Det är aldrig fel. Uppstekt pölsa blandad med tärnad potatis med ett stekt ägg. Mums fillibabba.
knaskamilla: Om bilden skulle duga så vill jag se en bild på skådespelarna i Larmet Går
Portello:
Hurra! Då önskar jag mig en snygg bild på Martin Stenmarck, som jag inte sett förr.
Paddan: Hade tänkt skriva att jag vill se en bild på Maträtten, inte någon som var från Piteå.Men nu lät jag bli, och se vem som tog tillfällry i akt..
Poffa: Om du ska se något får du kolla länken. :)
Själv vill jag se en bild på en Pitepalt.
Själv vill jag se en bild på en Pitepalt.
Salle:
Jodå, det kan jag. Jag önskar mig en bild med ett riktigt snyggt Tifo, skapat av Hammarbys Tifo-grupp.
Det är inte svårt, men det kommer förgylla gästboken. ;-)
Poffa: Kan inte du som fotooffer och GB-ledare fortsätta tråden då Frisco oönskade sig?
Poffa: ...och likt Vinnerborg befinner du dig mitt i händelsernas centrum, märker jag ;)
Frisco: Nog för att man sett hockeydomare som måste hålla i sig i sargen, men en innebandydomare som måste göra det...nää, det är bara för mycket...
« Föregående · 503678 · Nästa »