Hitta bilden!
När vi ändå är inne på USA vill jag se en bild på en hel racingoval.
Bättre att förekomma än att förekommas. Och dessutom vill jag inte ens komma i närheten av några armhävningar så...
[bild]pages.prodigy.net/bote/signs/images/us1mile0_2.jpg[/bild]
Får jag önska igen nu? Om så så vill jag se betongklumpen som finns vid kontinentala USA:s sydligaste punkt (som faktiskt är på en ö).
Salle: Det börjar bli svårare att hitta på nya önskningar än att hitta bilden...
Jag vill se en bild från nollpunkten på US Highway 1 (skyltbevis i bilden)
Salle:
[url=www.grrgh.com/007/bilder/filmer/drno/walter1.jpg]Pickadoll[/url]
Jag vill se Anja på en bild som är tagen i Vemdalen
en sån höll jag på att köpa i Ungern för kaffepengar, innan jag insåg att jag aldrig skulle få köra den i Sverige.
avgasreningen, den avgasreningen...
Frisco: Inte som man tänker sig en Trabi men ändå...
[url=pascalpierart.free.fr/photos/script/albums/userpics/10001/normal_TUNING%20Trabant%20601%20Combi.JPG]Trabant Kombi[/url]
Jag vill i alla fall se en bild på Trabant Kombi.
Mats Edström:
[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]
En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.
Tycho: Wrestlaren heter Asbjørn Riis.
Jag vill se Åsa-Nisse...om jag får godkänt förstås.
Dessutom hade det varit surt att klippa sönder min raritet... =)
Jag vill ha en dansk wreslingbrottare...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=309&item=6371187858&rd=1&ssPageName=WDVW
Tycho: Du kan få denna bilden av mig istället [url=www.early-birds.com/images/gallery/sandrobmapleont.jpg]för denna måste godkännas[/url].
Så kom med din önskning.
Salle: Varför skrev jag baksida när jag menade framsida.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnback.jpg&user_id=19]Så här ser baksidan ut[/url]
Mats Edström: Hittade bara pyttesmå bilder så jag la in denna i mitt filarkiv.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnfront.jpg&user_id=19]Varning för barn (baksida)[/url]
Jag vill se en hårig spindel.
Salle:
Varsågod, här kommer de tre vise...
Om bilden faller dej påläppen så önskar jag mej en bild på Magnus & Brasse, helst från någon av deras shower.
Poffa: Bugar ödmjuk...
Då vill jag se en bild med "Il Buono, il brutto, il cattivo" som nämts i Clintantråden.
Salle:
Du slipper moderering, den här gången. Om Stigsson godkänner så är det din tur att önska.
Stigsson: Med risk för att bli modererad så kommer Shrek & åsnan. Jag slänger även med fru Shrek som bonus.
Där fick man förr inte köpa en Grillad med räksallad. För då sa Pelle att DET FÅR BARA PLATS EN HALV REKA PÅ EN GRILLAD.
Underbar korvkiosk. Sålde folköl under disk också.
Men plötsligt duger väl inte den teknade varianten.
Frisco:
Får jag presentera Micro Daytona Banked Oval Racing!
Godkänd?