Hitta bilden!
Sannes: Nykokt asfalt, aaaah...det är sommar det!
Apropå sommar, jag vill se den gamla bryggan nedanför restaurang Vindhem (salig i åminnelse) på Alnö. Ligger det en båt vid sagda brygga blir jag extra lycklig.
Mats Edström:
Asfaltssäsongen närmar sig, så det var en lagom bild att börja ladda upp med.
Din tur att önska.
Salle:
Då skall vi in i min bransch och härja en stund tycker jag. Jag vill se en bild på en Asfalttrailer med rundbottnat flak.
Tycho:
Här är det [url=www.airstream.net/rallies/03-RockyMtn/chili%20dump.jpg]Chili i stor kastrull[/url]
Apropå Chili så kommer jag osökt att tänka på Chilepeppar. Jag vill se en bild som visar hur starka olika Chile-frukter (i enheter) är.
så jag förlåter dig för ditt tilltag.
Kvigan såg också lycklig ut, så effekten blev precis önskad.
orion:
Det var inga svårigheter alls kan jag meddela. Jag var så inne på att Metal Guru skulle få sinnesfrid, så jag glömde bort allt annat....
Jädrans, nu blev det sådär konstigt igen när jag skaulle svara på ett inlägg.
65selander:
Det var då inte lätt att se några hus på den bilden. Det ser iallafall ut till att vara väldigt fint där. Men detta är så långt upp i landet, så dit kommer jag aldrig. Inte illa om jag kommer till Malung i sommar.... :))
Tycho:
Intressant bild, en bild i total mörker, hände ingenting, eller jo förresten. Datorn talade om att jag var tvungen att installera något för att se det hela.
home.swipnet.se/~w-65348/lapporten.htm
www.kullin.fotosidan.se/viewpic.htm?ID=159926
Jag vill se en bild på en stor kastrull(över 15 liter) med chili i... =)
Det är klart att det är godkänt - annars hade du ju måst specifiera den blå nyansen i din önskan... :0)
Vill ha: En student i ljusblå overall... =)
ni var samtidiga, så egentligen borde ni klunsa om vem som får fortsätta - men eftersom jag tycker Sannes kossa ser JÄTTELYCKLIG ut måste jag lägga min röst på...
Vänta nu. *Kisar i motljuset.* Det är ingen ko. Det är en kviga.
Tycho - rock on!
www.minigolfsport.hu/kepek/labdak/nifo32003.jpg
Så albinon Elric är inte bekant, ni vet han från Melniboné..?
Kika på boken "stormbringer".
'...And in the centre of the cavern, hanging in the air without any support at all were two swords. Two identical swords, huge and fine and black... And then the runeblades Stormbringer and Mournblade were gone from where they had hung so long. And Stormbringer had settled into Elric's right hand. And Mournblade lay in Prince Yyrkoon's right hand. The swords were singing. Their voices were faint but could be heard quite plainly. Elric lifted the huge blade easily and turned it this way and that, admiring its alien beauty.'
Michael Moorcock's sword, Stormbringer, the eater of souls.
Jag vill se en ko. Som är lycklig. På sin äng.
Jag vill ha sinnesfrid.
Jag vill se boken, vars omslag numera mest är synonymt med rollspelet "Drakar och Demoner".
Vem är han, den ljuse hjälten med det mörka svärdet?
Det här skägget är liiite mer än 'slutspelsmässigt', men speciellt utmärkande är det inte.
Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.
Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.
Salle:
Den där önskningen undrar jag om den går att lösa. Verkar rätt så hopplöst, tycker jag.
Då vill jag se om det går att uppbringa ett ZZ Top utan utmärkande skägg. OBS Inga bilder där Frank Beard inte är med och på så vis gör dom "skägglösa".
El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.
[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]
[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]