Hitta bilden!
« Föregående · 568004 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Nja det där är Game & Watch varianten. Jag vill inte vara petig men jag sa att jag önskar en bild på arkadspelet. Fortsätt leta så hittar du det :)
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Helt rätt, önska
Dream Team: Nu har du fallit på mållinjen två ggr men ge inte upp :P
Dream Team: Nu har du fallit på mållinjen två ggr men ge inte upp :P
Sv: Hitta bilden!
AD: Hmm.. jag missade visst den lilla och blott obetydliga del som innehöll arkadspel i din önskning..? Inte ens nära, den här gången! ;)
Sv: Hitta bilden!
Paddan: 69.93.183.37/889/77/upload/p2579751.jpg Han ligger längst under, jag lovar.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Tack. Eftersom jag är så förbenat långsur (?) vill jag gå tillbaka till ett tidigare "ämne" vad gäller önskningar. De som hängt med vet vad jag menar. Ja, inte en bild på en Munk, eller en munk som håller låda eller vad han nu pysslar med. Däremot ett ställe där man men viss garanti kan tänka sig finna en munk (med litet m) - ett kloster som är byggt i vad som ser ut som en klippskreva. Det vill jag se!
(OBS! Utrymme lämnas härmed för viss marginal i svaret..)
(OBS! Utrymme lämnas härmed för viss marginal i svaret..)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Är det det här du är ute efter??
Fast det verkar vara "lite" förfallet.
Fast det verkar vara "lite" förfallet.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Nej, det där är ju en ruin av ett gammal kloster (eller nåt?), det ser man tydligt. Nåt mer levande vil jag ha!
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Nja, det där var en alltför bred klippskreva. Är det ens en klippskreva, förresten? Det ser mer ut som en dalgång..
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Och jag måste ge dig bock i kanten igen, attans också! ;)
Nu vet jag om att jag påtalade min generositet vid de bilder man hittar, ja, lite felmarginal tillåts, alltså. Men vad jag saknar med all önskvärd tydlighet på den senaste bilden är själva klippskrevan. Att det är en klippa eller ett berg, det går inte att ta miste på, men det är alltså skrevan som vill jag åt.
Hm... ojdå, undrar vad Knas säger nu.. ;)
Bilden på den där ruinen är närmast hittills. Ja, du ser ledtråden i bild, s.a.s. Kom igen nu och lös fallet före kommisarie Snok!
Nu vet jag om att jag påtalade min generositet vid de bilder man hittar, ja, lite felmarginal tillåts, alltså. Men vad jag saknar med all önskvärd tydlighet på den senaste bilden är själva klippskrevan. Att det är en klippa eller ett berg, det går inte att ta miste på, men det är alltså skrevan som vill jag åt.
Hm... ojdå, undrar vad Knas säger nu.. ;)
Bilden på den där ruinen är närmast hittills. Ja, du ser ledtråden i bild, s.a.s. Kom igen nu och lös fallet före kommisarie Snok!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Vete fan om man törs skicka in några mera kloster , folk kan ju tro att jag blivet religiös på gamla dar .
Det här klostret är iallafall byggt på en bergskreva , men du ser bara ena sidan inte mittimellan :).
Det här klostret är iallafall byggt på en bergskreva , men du ser bara ena sidan inte mittimellan :).
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: "Jag tyar inte längre..." Ja, som en på ett senare stadium berest man hävde ur sig, en gång i tiden. Liknelsen är i vilket fall tydlig. Jag tyar således inte att ge fel längre. Det exempel på kloster som jag har finns på länken nedan.
ÖNSKA!
ÖNSKA!
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då vill jag sen bild på gamla brandstationen i Sundsvall, gärna med brandbilar inkluderade.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Det finns säkert nån ring i denna burken.
[bild]www.greatcreativegifts.com/Jars/Photos/J-002.jpg[/bild]
[bild]www.greatcreativegifts.com/Jars/Photos/J-002.jpg[/bild]
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Glasburk blir svårt
Plåt burk då ? www.goodnessdirect.co.uk/detail/455280b.jpg
Ok Jag hittade en glasburk, men det ser då inte ut som ringar fast det skall va det. www.seasons.com.ru/issue_41.html
Fast teoretiskt och fysiskt skall det vara det i denna burk.
Men det syns då inte? www.voltrona.com/nuovo/prodotti/maxi/55.jpg
Nä, nu vart man ju hungrig !
Plåt burk då ? www.goodnessdirect.co.uk/detail/455280b.jpg
Ok Jag hittade en glasburk, men det ser då inte ut som ringar fast det skall va det. www.seasons.com.ru/issue_41.html
Fast teoretiskt och fysiskt skall det vara det i denna burk.
Men det syns då inte? www.voltrona.com/nuovo/prodotti/maxi/55.jpg
Nä, nu vart man ju hungrig !
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Är inte ribollita original nån typ av bönsoppa? Äh du får rätt för den sista bilden. Jag ska ju vara offside fram till söndag så.
Här är förresten bilden jag efterlyste. Känns lite kul att ingen hittat den fast den finns elt öppet och synligt på producentens hemsida. Gott folk, tänk på att Google inte är allt alla ggr. Hur var det nu? Jo bilden: www.findus.se/showImage.aspx?no=94112200&size=big
Helg Ernest: Ö N S K A !
Här är förresten bilden jag efterlyste. Känns lite kul att ingen hittat den fast den finns elt öppet och synligt på producentens hemsida. Gott folk, tänk på att Google inte är allt alla ggr. Hur var det nu? Jo bilden: www.findus.se/showImage.aspx?no=94112200&size=big
Helg Ernest: Ö N S K A !
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Det var inte lätt att hitta Jeff Raikes båt? Jag har hittat hanses (inte ensam ägare men ändå) baseboll-lag om det hjälper.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Eftersom jag tror tiden rinner ut, så får jag väll trycka dit bilden själv ( c :
För jag vägrar göra armhävningar ( c :
Fast det var en dålig bild, det skall finnas en hel precentation om denna lilla yatch.
För jag vägrar göra armhävningar ( c :
Fast det var en dålig bild, det skall finnas en hel precentation om denna lilla yatch.
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Vad sägs om presentationen på den här sidan, var det kanske det du tänkte på?
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jo, jag vart orolig för armhävningarna.
Ålder gör att man inte mins exakt när jag begärde bilden. Det är dumt att changsa, eller hur ?
Eftersom du kom upp med rätt båt, så får du önska
Ålder gör att man inte mins exakt när jag begärde bilden. Det är dumt att changsa, eller hur ?
Eftersom du kom upp med rätt båt, så får du önska
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Hehe, det var faktiskt den låten jag tänkte på när jag funderade på vad jag skulle önska för bild.
Grattis, önska på!
Grattis, önska på!
Sv: Hitta bilden!
Tillägg i önskingen om det går , helst med en blå,vit och röd "spårvang mitt på bron .
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Vill ju inte vara den som är den men Paul Allen som är ägare av den yachten är inte Microsofts vice VD. Mig veterligen har han aldrig varit det. Han var däremot en av grundarna till Microsoft men pensionerade sig redan 1983 på sjukdom.
Inte så konstigt att man inte hittade "rätt" båt.
Inte så konstigt att man inte hittade "rätt" båt.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Ja, ja, ja ja vet , men det vart rätt till slut.
Kan ju inte ha pailíng på allt ? ( c :
Kan ju inte ha pailíng på allt ? ( c :
Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Vi fortsätter med en bro önskning, jag vill se en bild på Uddevallabr.., nej förresten, jag tror jag skippar hela brogrejen.
Jag vet inte riktigt vad jag vill se, men i dessa tider så tycker jag att en bild på Alhaji Jeng är mycket passande.
Vi fortsätter med en bro önskning, jag vill se en bild på Uddevallabr.., nej förresten, jag tror jag skippar hela brogrejen.
Jag vet inte riktigt vad jag vill se, men i dessa tider så tycker jag att en bild på Alhaji Jeng är mycket passande.
« Föregående · 568004 · Nästa »