Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 883152

Sv: Eurovision Song Contest 2007
70 Rodrigues: Ja man kan verkligen tycka att Ukraina hade karusellmusik och en fjant som sprang runt och låtsades sjunga. Men folk röstade på det, såpass att den kom 2a. Lordi ifjol var väl inte helt seriöst heller, men folk röstade på det också.

Den stora skandalen var vinnarens 3 fingrar i luften, något som man gör för att visa samhörighet med människor som Milosevic(som förvisso är död, men som står för något ändå). Innan man åker till Kosovo ska man veta att det är förenat med stor risk för din hälsa om man råkar ha 3 fingrar i luften i en musliskby.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja