Då har Ekman varit framme igen, kört över en målvakt. Att han inte lär sej, jag hoppas verkligen att han själv blir överkörd en dag. Så att han blir skadad... Ekman är en looser
Grattis till segern. Välförtjänt idag även fast det avgörande 1-3-målet var frukten av tur. Timrå klart bättre i första perioden då ledningen skulle ha varit större. TIK hade där bättre fart och Dif var stundtals utspelade. Scenförändring till andra där Djurgårdarna visade klart bättre inställning, samtidigt som nye målvakten gjorde en fin insats och hade hjälp från både ribba och stolpe.
Be nu både supporterbuss och spelarbuss instruktioner om att köra extremt försiktigt hem. Väglaget är väldigt dåligt med blixthalka och extremt snöfall. Kul med supportrar på plats för en gångs skull förresten!
gud: Okey ber om ursäkt för det, men Djurgården var bättre idag och var värd att vinna matchen och de kanske behöver det mer än vi. Fast det var j.....t synd att vi förlorade.
difzi: Nu är det ju fegheten i det fula som gör att Ekman borde ha en påse på huvet. Han har ju själv sagt att DIF skulle tjäna på om han skulle kunna plocka bort målvakten för motståndarna (vilken match var det föresten?)
Hedström siktar ju iaf inte på målvakter när han lyfter armbågen.
Du, jag börjar undra om inte Ekman har lite problem !! Vilka j-uska saker han kan hålla på med ibland. Rent för att skada andra. Bland de fulaste spelare jag sett.
Då det gäller Ekman så fattas det ju helt klart något!!!!!