Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Håller med dig angående tränarna. Perra är en störtskön kille och en otroligt duktig tränare, Clabbe med sitt FBK-hjärta och Leffe med sitt lugn. De har verkligen lyckats skapa harmoni i laget och få fram det bästa ur varje spelare. Som sagt synd att de inte får vara kvar, man kommer alltid minnas dem som nödlösningen som blev guldhjältar. Det är bara att hoppas att Sammen och Melin kan behålla harmonin och vinnarkänslan.
Ses på torget, sibbe
Alltid fint att hylla förlorarna! Fira stenhårt nu och njut för nästa år blir det åka av :)
Instämmer i dina kommentarer, det var stort av oss på stå tycker jag....den största skillnaden mellan hockey och fotboll där....
Sitter och tänker på va fan ja ska skriva men de e inte lätt, vill bara hylla hela laget liksom, de e så jävla överbra att lyckas vända på steken som detta lag gjort denna säsong, helt otroligt...
Hade gärna sett denna tränartrio nästa säsong men nu blir det Melin och Samuelsson istället och jag tror de kommer bli kanon...
Nä, nu får man strax dra till torget och börja känna på känslan!!!
Härlig stämning på läktarna. Snyggt av WP att hylla VF vid prisutdelningen. Det starkaste minnet från igår var när Hållberg fick ta bucklan först och åka ärevarv själv. Unnar honom det verkligen.
7 timmar kvar sedan ska grabbarna hyllas på torget.
SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD....hmm....det smakar gott
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!
FY FAN VA SKÖNT!!!
Helt rättvist, imorgon drar vi till torget och fortsätter firandet!!!
Jättetrevligt att läsa ifrån en timråit, man blir lite nostalgisk, trots att jag inte var med då när du blev uppsnurrad;-) bra skrivet iaf! sånt här som är kul att läsa!
Kul att ni tog hem det i år istället för Frölunda.
Di Wermländske brukstraditioner värner vi alle öm
Vi har våra bruk o patroner å supen tar vi ibland ibland ibland
En wermlandspöjk han kan ta supen söm en man
i strupen så glupen supen försvann
o mera vill han ha för en wermlandspöjk aldri full
för han blir bare gla
Kanske inte helt korrekt men det är inte lätt med all champange
Detta är dett roligaste inlägg jag har gjort i denna GB någonsin
Pär "silverfisken" Hållberg , fast han inte spelat i Bofors .
Grattis!
Bara att instämma i hyllningskören. Ni lyckades på ett imponerande sätt få ihop laget till slutspelsstarten. Med en stor portion tur tog ni er förbi HV71 i jakten på finalen. Under finalen har i varit det genomgående klart bättre laget. Hungern att vinna, och målmedvetenheten liksom viljan att offra precis det som krävs för att kunna vinna har varit imponerande, och väldigt vägvinnande. Spelet i powerplay var väl en sak som fällde avgörandet. Ja, om man nu ska peka på en detalj.
Grattis till SM-guldet!
Grattis Per Hållberg!
Nya drabbningar nästa säsong
Lördag 2006-09-23 15:00 Färjestad - Frölunda
Jesper Matsson har väl aldrig svurit så mycket i en intervju ngn gång som efter matchen,han som alltid är så cool o samlad i alla intervjuer,men svor han typ sju ggr på två korta frågor......Det kommer säkert in en anmälan på honom tids nog:-)
Men Grattis FBK!!!