« Föregående · 781422 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VF-FBK
Fredberg: Precis. Bra! Man ska våga älska ett annat lag än just det lag som kommer från den staden man föddes i.
DEt beror inte alls på betong i sandlådan. Tvärtom. Vi har haft alldeles för bra uppväxt för att kunna heja på ett såndant lag som Frölunda. Vi fatta redan från föddsen att Färjestad kommer och är det bästa laget i Elitserien och att vi kommer att få många fina minnen med dom. :)
DEt beror inte alls på betong i sandlådan. Tvärtom. Vi har haft alldeles för bra uppväxt för att kunna heja på ett såndant lag som Frölunda. Vi fatta redan från föddsen att Färjestad kommer och är det bästa laget i Elitserien och att vi kommer att få många fina minnen med dom. :)
Sv: VF-FBK
mok: Jag tänkte bara. DEt skulle inte vara omöjligt för det va FBK:are överallt och det är ju många färjestadare här nere i GBG.
Men men Om det ska finnas en annan förklaring då så måste det väl vara så att Färjestad är väldigt omtyckt bland frölundaiter. Eller? DEt finns en liten fbk:are i varje hjärta :)
Men men Om det ska finnas en annan förklaring då så måste det väl vara så att Färjestad är väldigt omtyckt bland frölundaiter. Eller? DEt finns en liten fbk:are i varje hjärta :)
Sv: VF-FBK
mok: Nja jag tror säkert det var fler. Innerst inne är det massor av Göteborgare som är FBK:are i själen och i hjärtat även om de inte alltid vågar stå för det. Man får man inte glömma att Göteborg trots allt är Karlstads yttre hamn och att det som urineras ut (m.m.) i Karlstad tas upp i Alelyckan :-)
Sv: VF-FBK
Liten_Flicka: Nu har ju iofs Frölunda 10 535 i hemmasnitt i år. Alltså var det 1500 Färjestadsfans enligt din teori inget annat.
stats.swehockey.se
Faktum är ändå att Frölunda är obesegrade mot Färjestad i år. Även om vi är kassa generellt. Måste svida lite iaf.
stats.swehockey.se
Faktum är ändå att Frölunda är obesegrade mot Färjestad i år. Även om vi är kassa generellt. Måste svida lite iaf.
VF-FBK
Ingen bra match igår. En sak är posetivt ialla fall: FBKS FANS!!!!
Hittils denna sesång har det varit ungefär 9000 på Frölundas hemma matcher. Igår när Färjestad gästade Indianderna i Skandinavium va det fullsatt, alltså 12044. Min teori är så att dom ca. 3000 va Färjestadare. nästan halva Löbergslila arena va där! Skulle det kunna vara så? Det skulle i alla fall inte förvåna mig.
Hittils denna sesång har det varit ungefär 9000 på Frölundas hemma matcher. Igår när Färjestad gästade Indianderna i Skandinavium va det fullsatt, alltså 12044. Min teori är så att dom ca. 3000 va Färjestadare. nästan halva Löbergslila arena va där! Skulle det kunna vara så? Det skulle i alla fall inte förvåna mig.
Sv: FBK - Mora
Fredberg:
Riktigt imponerande av Niskala.
Särskilt med tanke på att han stod i ert mål i början av matchen. I varje fall vad det så swehockey.online såg det hela.
Riktigt imponerande av Niskala.
Särskilt med tanke på att han stod i ert mål i början av matchen. I varje fall vad det så swehockey.online såg det hela.
« Föregående · 781422 · Nästa »