1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18401 inlägg · 1109 ämnen

Grattis till SM-Guldet 2006

« · 708567 Till forumet


Grattis till SM-Guldet 2006
Är ful nog att skapa ett nytt ämne och samtidigt gratulera er till en väl genomförd finalserie inkl kvart/semi
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
65selander: grattis FBK
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
jimmy_90_bif: GRATTIS TILL SMGULDET FÄRJESTAD ni var bättre än frölunda genom hela finalserien
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
GRATTIS! Det är ni mer än värda! :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
RQT: Tur för er att VF inte var på tårna, Grattis ändå!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
GRATTIS!!!!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis till guldet.Mindre än en minut från att bli utslagna i semin, och så går ni hela vägen.Bara att gratulera.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis till ett välförtjänt SM-guld!
Grattis Per Hållberg!

Nya drabbningar nästa säsong
Lördag 2006-09-23 15:00 Färjestad - Frölunda
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Ett STORT GRATTIS till Crippe!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis FBK!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Stenkarn: Givetvis kan man inte glömma Crippe här. Ett riktigt stort grattis, Christian! Jag kommer aldrig att glömma den gång när du som liten pojkspoling (i mina ögon) lurade upp mig fullständigt på läktaren under allmänhetens åkning i Timrå ishall. Vad visste man då vad som skulle komma sen?

Grattis!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis FBK och Karlstad, ni var värda ett guld!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis alla Färjestadare. Sett över hela finalserien var det, även om det bär emot att säga det, rättvist att Le Mat till slut hamnade i Karlstad. Men nästa år, då j................... :-)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Stort GRATTIS till Guldet. Ett särskilt stort till alla spelare som tidigare spelat i Bofors:-), med Kung Kåberg i spetsen.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Bafucin: Håller med STORT GRATTIS till Emil Kåberg och
Pär "silverfisken" Hållberg , fast han inte spelat i Bofors .
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis då till SM-GULDET. Det var lite svårt att skriva dom orden...men det gick till slut. Jag har väl andra tankar & åsikter om guldet gick till rätt lag eller inte.....men det får ni gissa själva!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD

Detta är dett roligaste inlägg jag har gjort i denna GB någonsin
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Svanru:

Är du full ??
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
mattias - 74: Nej lycklig :-) du vet
Di Wermländske brukstraditioner värner vi alle öm
Vi har våra bruk o patroner å supen tar vi ibland ibland ibland
En wermlandspöjk han kan ta supen söm en man
i strupen så glupen supen försvann
o mera vill han ha för en wermlandspöjk aldri full
för han blir bare gla

Kanske inte helt korrekt men det är inte lätt med all champange
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Bara att gratulera till guldet!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis till SM-guldet!
Kul att ni tog hem det i år istället för Frölunda.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Dream Team: "Givetvis kan man inte glömma Crippe här. Ett riktigt stort grattis, Christian! Jag kommer aldrig att glömma den gång när du som liten pojkspoling (i mina ögon) lurade upp mig fullständigt på läktaren under allmänhetens åkning i Timrå ishall. Vad visste man då vad som skulle komma sen?"

Jättetrevligt att läsa ifrån en timråit, man blir lite nostalgisk, trots att jag inte var med då när du blev uppsnurrad;-) bra skrivet iaf! sånt här som är kul att läsa!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Bli inte ännu mera kaxiga än ni redan är där i Värmland nu! Å var rädd om bucklan för den är bara tillfälligt utlånad från Leksand! Dit den återbördas våren -08!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
znugge: Hehehe, tsss ;)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
znugge: Shore:-)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Ja, nu e man hemma från första dagens guldfirande och vad ska man skriva....ja va sägs om:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!

FY FAN VA SKÖNT!!!

Helt rättvist, imorgon drar vi till torget och fortsätter firandet!!!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Sibbe: Ett stort GRATTIS till SM-guldet!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis till SM-guldet !
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Stort grattis
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Sibbe: Redan hemma klockan e ju bara barnet :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
mok: Fy fan va skönt har längtat efter detta
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fredberg: Kan tänka mej det bara att gotta sej så kör vi över er nästa säsong :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
mok: hehe kanske det.. den som lever får se =)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fredberg: Man måste ju drömma :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Gratulerar till välförtjänt SM-guld.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Tack för alla gratulationer. FAN, va gött det känns. Överlag var FBK det bättre laget i finalserien och guldet är rättvist. Hento spikade igen, Frögga, Robin, Hamr var kungar i försvaret. Det sprudlade energi kring Kåberg, Jeppe och Ledin. JJ, Prestberg och Norda regerade. Ja tamejfan hela laget krigade igår. Det blev en svacka i 2:a och VF pressade på och om inte Hento spelat så bra som han gjorde så kunde resultatet varit helt annorlunda, 4-1 målet kom ruskigt lägligt, men orättvist. Innan matchen var jag livrädd för Kallio, men han och Joel ställde verkligen till det för VF igår. Frustration, dåliga förlorare...? Vem vet...who cares..
Härlig stämning på läktarna. Snyggt av WP att hylla VF vid prisutdelningen. Det starkaste minnet från igår var när Hållberg fick ta bucklan först och åka ärevarv själv. Unnar honom det verkligen.
7 timmar kvar sedan ska grabbarna hyllas på torget.

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD....hmm....det smakar gott
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fysisk hockey:

Instämmer i dina kommentarer, det var stort av oss på stå tycker jag....den största skillnaden mellan hockey och fotboll där....

Sitter och tänker på va fan ja ska skriva men de e inte lätt, vill bara hylla hela laget liksom, de e så jävla överbra att lyckas vända på steken som detta lag gjort denna säsong, helt otroligt...

Hade gärna sett denna tränartrio nästa säsong men nu blir det Melin och Samuelsson istället och jag tror de kommer bli kanon...

Nä, nu får man strax dra till torget och börja känna på känslan!!!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fysisk hockey: kallio och Joel är inga dåliga förlorare bara det att dom var nog frustrerade och ville fööör mycket och då kan det bli så. Joels grej var verkligen korkad men han kände nog det var över.... satt os vor över hans tilltag iaf.

Alltid fint att hylla förlorarna! Fira stenhårt nu och njut för nästa år blir det åka av :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Sibbe:

Håller med dig angående tränarna. Perra är en störtskön kille och en otroligt duktig tränare, Clabbe med sitt FBK-hjärta och Leffe med sitt lugn. De har verkligen lyckats skapa harmoni i laget och få fram det bästa ur varje spelare. Som sagt synd att de inte får vara kvar, man kommer alltid minnas dem som nödlösningen som blev guldhjältar. Det är bara att hoppas att Sammen och Melin kan behålla harmonin och vinnarkänslan.

Ses på torget, sibbe
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis till SM-Guldet
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Ja et stort grattis och då framför allt till Perra som man träffat otaliga gånger men då i skåre eller sunnekläder!! Gratis ännu en gång!!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fysisk hockey: En som jag blev grymt impad av, det är micke johansson, han har verkligen tagit 1 eller flera steg i slutspelet och blivit riktigt duktig!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Bara en modoit som vart här och grattat, det är stort:-)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Dawidovski: Där har du fel, både Salle & Martin S har ju gratulerat ;-)

Och jag kan ta och gratulera Hållberg också :)
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Dawidovski:

Micke har varit suverän. Hans teknik är grym. Bra att de har låtit honom komma in istället för en avdankad Patera.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Fysisk hockey: Japp, känns mer eller mindre som att patera gled med på ett bananskal och fick en medalj han med!
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Dawidovski: Han såg inte så värst munter ut patera när han vart bänkad.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Grattis Karlstad och jag gläds framförallt nåt oerhört med Crippe! Hmm, Undrar om han så här inför sista april minns när vi sprängde ungsluckan med "dunder pinnar" från Pelles hörna (ett gammalt spelhak som sålde otillåtna smällare till underåriga i Söråker) hehe...
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
mok: Nä, men förtjänar man inte å spela kanske man tänker till lite, och när man som patera inte skärper till sitt spel heller, utan fortsätter att glida runt och mysa, då är man nog slut som hockeyspelare på elitnivå.
Kommentera

Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
Ambroo: Haha, sköna minnen ni timråiter bjuder på här, fortsätt med det tack:-)
Kommentera

« · 708567