Wayne Gresky: Ja, jag var ju där då. Det gäller ju att välja sin enda hemmamatch för säsongen med omsorg... :) Synd bara att Gefle var bättre på precis allting! Ska till ett mirakel av rang för att GIF från Sundsvall ska vara Norrlands representant i Allsvenskan kommande säsong.
spud: Till spelarnas försvar ska ju sägas att de springer runt på en halkbana. Men de (fåtalet) svenska matcher jag sett tidigare i år har sett likadana ut...
Wayne Gresky: Nu ser jag väldigt lite fotboll, men är verkligen detta vad man kan förvänta sig av heltidsproffs? Får man se 2 pass i rad gå fram till tilltänkt mottagare gör man ju vågen.
T T: För det första så bor jag inte i övik, å för det andra så finns det ingenting som är roligt med allsvenskan, ytterst medioker fotboll. Jag är fotbollsfan, men jag ser hellre idol än att titta på en fotbollsmatch i allsvenskan.
Bissett19: Innan Brynäs kommer tlll AS måste vi passera SA
Åh vi älskar Malmö FF Ja vi brinner för vårt lag Under himmelsblåa skyar Blir vi starkare och bättre för var dag
Åh vi älskar Malmö FF Bortom tid och bortom rum Genom stadens gröna parker Malmös hjärtan och själar står i blom
Se där Sveriges bästa Stolt och stark Och när stormen river Ger vi allt Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana står vi upp För himmelsblått Heja Malmö
Åh vi älskar Malmö FF Ja vi brinner för vårt lag Under himmelsblåa skyar Blir vi starkare och bättre för var dag
Se där Sveriges bästa Stolt och stark Och när stormen river Ger vi allt Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana står vi upp För himmelsblått Heja Malmö
Välkommen tillbaka IFK Norrköping till finrummet. Näste lördag så kan Assyriska bli klar för Allsvenskan, de behöver minst 1p mot Väsby som är klar för Div 1