Fotboll

Grupper · 16852 inlägg · 42 ämnen

Diverse

Sv: Diverse
mattias - 74: Nu ska ju inte Svennis träna dom...

Portello:

Utländska tränare i Engelska lag är ju en bra kombination. Benitez, Ancelotti, Ferguson, Wenger m.fl. Engelska tränare är så tråkiga och klarar inte av att ha ett lag högt op i seriesystemet allt som oftast.

Portello:
Alla som har haft ett lag som spelat final i Gothia Cup räcker upp en hand!

*räcker upp en hand*

För er som har viasat fotboll och gillar ungdomsfotboll, så sänder dom från Gothia Cup. Själv så tycker jag att det är grymt kul att viasat visar från Gothia. Även rätt läckert att det är Henrik Strömblad som kommenterar.

mattias - 74: Här är mina favoriter:

ALEX STEPNEY: In 1975 the Manchester United goalkeeper Alex Stepney dislocated his jaw while shouting at his defenders during a match against Birmingham.

SVEIN GRONDALEN: The Norway defender had to withdraw from an international during the 1970s after colliding with a moose while out jogging.

MICHAEL STENSGAARD: The Danish goalkeeper was forced to retire after suffering an injury to his shoulder while he attempted to fold down an ironing board.

RICHARD WRIGHT: Wright was ruled out of Everton's FA Cup fourth-round replay at Chelsea after suffering a freak injury during the warm-up. Wright ignored a notice warning him not to practice in the goalmouth and promptly fell over the sign, suffering a twisted ankle.

CHARLIE GEORGE: Arsenal's 1971 FA Cup hero managed to cut off his toe with a lawnmower.

T T:

Vilken är eran favorit. Själv måste jag säga att nr 2 ligger nära tilll hands.

Hade det här varit i en större liga hade den vevats några gånger:

Det här är ju fruktansvärt o chockerande.
Vi måste värna om våra gamla hjältar.
UPPROP!

Metal Guru:

Är detta man kallar för press med understöd?

mattias - 74:
Ja, han stod ju bara och sov.

Metal Guru:

Tycker nog keepern borde ta den :)

Om det är dags att öva frisparkar,
kan detta vara en inspirationsfilm.

T T: Oj, vad varmt det är idag. Och fotboll för hela slanten är det också eftersom att Piteå Summer Games går av stapeln. Fö Sveriges näst största turnering. En av sommarens höjdpunkter är detta, så det är ju perfekt att man har semester!

Undrar vad det gick att få för odds på USA som slutsegrare efter två omgångar i gruppspelet?

Jag skiter i tutor och sånt, just nu njuter jag av att se Brasilien krossa Gli Azzurri. Fotbollsgodis!

Salle: Det låter som bålgetingar. Fruktansvärt jobbigt.

Rätt bra match annars.

Salle: Man vänjer sig :) tänk WM 2010 man får kolla utan ljud..

mattias- 74: Ibland händer det grejer fort i fotboll.

Spanien får en riktig straff men Sydafrikas målvakt räddar den OCH sedan nyper han returen av bara farten.
Minuten efter släpper han dock in 1-0 till Spanien efter en misstänkt handssituation.

Men jag vet inte om jag orkar se mer pga av dom där J-A tutorna på läktaren.

Bissett19:

Han är klar för Olympiakos. Nöjd :)

Bissett19: Ballatello gjrde det snyggaste målet men innan det röda så hann med eftersläng. Domarn såg inte den och då får habt inte räkna med den. Men dock sitter han och tjurar på gräset

mattias - 74: Tydligen?

T T:

Mellberg skall tydligen vara klar för Olympiakos.

Är det nån som har koll på om det finns någon hemsida där man se vilka träningsmatcher som spelas i sommar?

T T: Det är väl det som går under namnet "kvalitet"?

Snacka om "snabb omställning", USA-hörna och några sekunder senare har Brasilien gjort mål.

T T: Haha dom är då bättre än dom svenska komentatorena iallfall.

Salle: Haha, jag tänkte samma sak, kommer det att vara så här hela VM. Det låter som en gigantisk bisvärm. Enerverande.

Och inte kan man se på den därna Cupen från SydAfrika för det där J-A surret i bakgrunden. Inte F-N kommer dom väl ha sånt när det riktiga VM:et går av stapeln?

mattias - 74: Jag med, bara man inte sätter det i halsen. Huvaa..

Bissett19:

Ingenting absolut

£ 40 miljoner är för lite och säljer dom honom till nån klubb så blir det inte United och dessutom för mycket mer.

mattias - 74:

Vad vore Silly Season utan galna rykten?

Bissett19:

Skrattar så jag dör.

Salle: undrar om de bara har bokat halva planen? De spelar ju bara mot ett mål, menar jag...

T T: 2 & 3 också... Allt på 17 min

Mycket vackert 1-0 av Torres mot Nya Zeeland i Confed Cup.

ante08: jaha ny förlust för Skellefteå ff idag med 4-0. Tre insläppta mål på 4 minter är ingen hörjdare nä det blir nog resepass till div2 det här tyvärr.

mattias - 74: Håll i det här nu Scunthorpe. Sex pinnar för Rangers nästa säsong.

scim:

Sitter och ser matchen mellan millwall och Scunthorpe, ställningen 2 - 2 med drygt 10 min kvar. Bra match för övrigt. Vinnaren tar en plats i The Championship

En fotbolls-EP har jag efterlyst länge. Det här kan bli en enorm sajt.

mattias - 74: Det där var ruggigt alltså... Att man ens vill försöka? Finns ju inte chans i glödheta att domaren kan gå på en sån grej!

HAHA detta var det värsta jag sett. Ge killen en oscar för timingen och skådespeleriet !!

Fortuna Düsseldorf bjuder på lite underhållning.

mattias - 74:

Varför var inte Gerrard med?

Skönt att Klinsmann är med på den här listan !

Nu fick jag lite upprättelse känner jag :)

Han är väl den som började filma i PL om jag inte minns fel !!

Bollsinne....

ekorre.wmv

« · 1167684 · »