Ja det var kattens lek med råttan men Tottenham är ursäktade, de har 11 spelare på skadelistan b.la 3 ordinarie mittbackar samt första målis. Maddison m.fl
mattias - 74: Klart det är en skräll. Men utan att veta alls antar jag att Leeds valt att hålla så mycket fokus det bara går på att komma sämst topp-2 i Premiership (där man nu leder knappt).
Rip Kirby: Bryr mej inte så värst , men har förstått att Everton är laget man håller på i staden Liverpool, typ som att Celtic är laget i Glasgow, typ som att QPR är laget i London etc.
{8225}: Haha.. ja, även jag har mina sympatier hos ett lag en nivå ner i ligan, så jag bryr mig inte nämnvärt om just den rivaliteten. Men Liverpool lär allt vara i särklass vad gäller support på Merseyside...
Rip Kirby: Jo, var nog mest för att provocera. Men alltid kul med personer som inte håller på storlagen, bara för att de är storlagen just nu. All respekt om nån hittar hit och håller på Stoke, Huddersfield eller liknande
Men, eftersom Paul McCartney lär hålla på Everton, så blir det mitt lag i Liverpool
mattias - 74: hejar på Liverpool annars men får ändå säga det är kul för Newcastle att äntligen få en titel och att en svensk är högst delaktig , GWG just nu dessutom
Börjar se frustrerat ut i Arsenal ;)