Fotboll

16204 inlägg · 40 ämnen

Internationell fotboll

« · 2547050 Till forumet


Sv: Internationell fotboll
puffe: Billigaste sporten. Vem som helst kan spela det. Det är därför.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
puffe:

Kan hålla med om att det är sjukt. Medveten om att jag har antytt annat här tidigare, så finns det ändå vissa nyansskillnader. Vill i första hand se matcherna. Framför allt skulle jag aldrig åka så långt som till Prag bara för att riskera att hamna i en cell. Sjukt som sagt.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
SuneMangs:

Har också sett West Ham i London en gång. Mot Tottenham på White Hart Lane 1987. Torsk med 1-0. Har egentligen inget uttalat favoritlag numera, fast på den tiden stod Liverpool högt i kurs. Sällan har man hört så många svordomar som på den läktare man stod på den gången.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
SuneMangs: Suarez, hmmm undrar hur många bett Mr Niceguy delade ut då?
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
DJ Hemp: Töntultras skämmer ut sej igen. Åker till en finalfest, klär sej i huvor, attackerar oskyldiga supportrar och lär inte få se matchen. Verkar inte vara ett dugg intresserade av fotboll i allmänhet o speciellt inte av att stötta sitt lag överhuvud taget. Helt sjukt, faktiskt.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
DJ Hemp: Efter att ha följt dom i 20 år så har jag en magkänsla att dom faller på målsnöret. Men fan vet, ikväll kanske det ändras på det.

Själv har jag bara sett en match på plats, en ligamatch hemma på gamla Boleyn, innan den rivdes, mot Liverpool 2014. Suarez gjorde två mål och jag dränkte mina sorger den kvällen.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
puffe:

Finalen mellan West Ham och Fiorentina alltså.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
SuneMangs:

Synd att dessa matcher ska börja så pass sent. Har inte möjlighet att följa dem på grund av mina arbetstider. Men hoppas att du får uppleva sann glädje med West Ham ikväll!
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
mattias - 74: En cup-final i Prag, inte bara 08:or som skämmer ut sej, minsann
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
mattias - 74: Mitt älskade West Ham, snälla gör mig stolt ikväll!
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
puffe:

Vilken match snackar du om?
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
Bäckis69: Tydligen en massa bråk inför matchen, som vanligt, varför dras alltid idioter till just fotboll?
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
mattias - 74: Har samma känsla som jag hade när Villareal möte Man united
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
Bäckis69:

West Ham vinner 3-1 😀
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
puffe: Fiorentina kommer att vinna på straffar. Tro mina ord.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
Pinaceae: Är ingen anglofil , anser dessutom att QPR är bäst(klädda) laget i London.

Men unnar West Ham att vinna ikväll, läste att det var 43 år sedan de vann nåt. Måste varit på Trevor Brooking o Billy Bonds tid. Namn man minns från Tipsextra :)
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
mattias - 74: Men hallå det är ju International Fußball!
Norrlandslaget mot lilla London.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
DJ Hemp:

Jag förstår skojade mest
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
mattias - 74:

Tack för upplysningen, men hatar det här jävla trådsystemet och ger fan i allting för stunden. Bryr mig inte ett skit. Är bara så besviken.
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
0-2 nu. Ser jävligt kört ut måste man tyvärr säga. Sorglig insats av Giffarna så här långt 😰
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
DJ Hemp:

Håll dig i rätt tråd ;)
Kommentera

Sv: Internationell fotboll
Fan, det här håller inte. Närmare 0-2 än kvittering. Så jävla besviken alltså. Bättre i slutet av halvleken, men ändå inte tillräckligt bra. Inställd på noll poäng för dagen 🙁
Kommentera

Internationell fotboll
Tackar Zlatan för att han satte lite färg på det svenska landslaget (var väl främst under EM 2004), men helt okej också att slippa det där flinet och skrytet.
Kommentera

« · 2547050