Jo men inte så mycket som de själva hade räknat med tror jag !
Årets bomb i sillytider är väl det att Owen mer eller mindre enligt vissa Engelska tabloider är klar för Scums. Går han dit lär han få höra det på Anfield.
Skrev alrig flopp, skrev att de inte vann så mycket som de borde men i ligan gick det ju hyfsat :) men Europaspelet var väl lite si så där. Hur som helst så hoppas jag verkligen Real floppar.
Projta: Många våta stunder blir det för ett Barcafan i vinter o framöver. Xavi, Iniesta, Messi, Puyol mfl åsså Zlatan på det! Kan man bli lyckligare? Ska vara när Timrå vinner Guld då!
Mourinho idag ang. Zlatan: "Inters tränare Jose Mourinho om Zlatan: – När jag tänker på vad som är en bra spelare så tänker jag på Kaká, Messi och Ibrahimovic. Ett fenomen som kommer vinna guldbollen, säger Mourinho enligt Sport. – Enligt mig är Ibrahimovic den bästa av dom alla. Zlatan älskar fotboll och har ett stort hjärta."
Det här blir en fantastisk vinter. Timrå IK o Barcelona! Say NO more!
Uno Gordon: Blåvitt håller jag med om, sen älskade jag Man U när jag var liten. :) Men Barca är nr 1 för mig i världen när det gäller fotboll o i Sverige är det faktiskt BlåVitt efterom jag bodde därnere när jag var yngre o såg BlåVitt spöa PSV med Romario i Champions League med 3-0 hemma bla.
Ja det var en bra artikel, fler lag borde lära sig av Barcelona, imponerande att de har så många från de egna leden i sin startelva. vad tror du om Ibras debut då?
Jag såg 1.a 45 bara men såg zlatanas nickmål i morse. Han var som du säger inte delaktig i mycket men det är ju inte lätt att komma in och göra bra ifrån sig på en gång i världens bästa klubblag. 3 - 0 utan messi och iniesta också, icket att förglömma.
mattias - 74: Han var mycket bättre med i 2:a. Han kunde nog ha gjort ett till i friläge men han var osjälvisk o passade. Fast det kommer han nog att tjäna på i längden :)
Det intressanta är att Barcelona fansen redan skanderar Zlatan ramsor. Hördes hur många ggr som helst långt innan målet kom o trots hans 1:a halvlek. Det är vi svenskar som inte förstår hur bra o stor han är. Jantelagen, du vet.
Själv så är jag inte anti zlatan , har aldrig varit, däremot har jag tyckt att han satt jaget före laget många gånger och det måste han lägga av med nu. Han är ju så osvensk man kan vara i sitt sätt och spela och prata med media m.m Sedan att hans målskytte inte riktigt lossnat i landslaget är konstigt med tanke på hur stor han är i Europa.
mattias - 74: Just jaget före laget tror jag är borta nu när han är i Barca. Det funkar inte där o dessutom behöver han inte bevisa nåt där, alla vet vem han är o vad han kan. I Inter skulle han göra allt själv, det var uppbyggt så, men i Barca kan han slappna av eftersom dom spelare o spelet dom har är magnifikt. Som sagt det syns nu när han söker passningar när han tidigare i Inter gick på avslut.
mattias - 74: Att han inte lyckas i Landslaget stavas Lagerbäck. Landslaget ska spela fotboll som U-21 gjorde i somras. Men Lagerbäck är nöjd när man spelar 0-0 mot Malta mfl.
Du kan ju börja med att förklara på vilket sätt han spelar jaget framför laget?
Tror knappast Guardiola skulle slänga upp en sån stor Pesetasbunt om han vore egoistisk spelare.Ser du på Zlatan de senaste åren i Juve/Inter så har han otroligt många assists. Nä Barca har värvat en storspelare och han är svensk var stolt istället din AntiZlatanist;)
Hahl Bundy: Ibra har väl lovat att stå för barnotan? Nä det var skönt att se bilderna efteråt eftersom jag somnade ifrån matchen. Kan tänka mig att han känner en stor lättnad och kan nu koncentrera sig på att få upp spelförmågan på topp. Sedan så vet man ju inte om han är hämmad ännu ang sin handskada.
Bissett19: visst var det ett bra skott men vad gör målvakten? Den där ska inte få gå in. Han står ju som fastgjuten i marken, inget som helst frånskjut när han kastar sig åt sidan.
Bissett19: Och 4-0 är så vackert så man gråter. Zlatan leker fram en lyftning till Messi som hårt ansatt i straffområdet snurrar bort allt och alla och smeker fram en tunnelpassning till Keita som enkelt slår in bollen i tom kasse.