Fotboll

Grupper · 16898 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja verkligen,måste bara bli tre pinnar mot Spurs annars får jag höra det hela hösten av mina Spurs polare.

Mark Lawrenson synar Premier Legue

Han tror på United även i år.

renen:
Ja det är önsketänkade med Spurs men å andra sidan så kör de med Gomes i mål och han är inte bra så jag hoppas i alla fall.

mattias - 74: Finns inte en chans att United vinner i år .
Det är liverpool tur i år som alla andra gånger :)

scim:

Skulle inte city värva försvarsspelare ?

mattias - 74: En 15 rader lång artikel utan någon som helst källa. Tro inte allt du läser.

scim: Nja, de hänvisade faktiskt till Marca.

T T: Marca är i princip Barcelonas klubbtidning och har inget emot att framställa Man City eller vilken annan klubb som helst heller i dålig dager. Spanska tidningar har absolut noll trovärdighet.

scim:

Jag tror inte på det heller men å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om det stämmer. City tror ju de kan värva allt, varför inte koncentrera sig på Lescott nu som det vart tal om.

mattias - 74: Jag tror nog de flesta fotbollsklubbar kan vara involverade i flera transfers samtidigt. Är du upprörd över att City rör om i grytan?

scim:

Intr upprörd men det är beklagligt att fotbollen ser ut som den gör, dessutom förtår jag inte hur Hughes tänker använda alla anfallare. Gör du?

mattias - 74: Fotbollen skiljer sig väl inte så mkt från resten av livet, money matters. Jag tror Hughes kommer varva Adebayor, Santa Cruz och Tevez i ett 4-4-2 alternativt 4-4-1-1. Bellamy kommer få några enstaka inhopp och Robinho kommer som vanligt att spelas till vänster. Inga direkta konstigheter väl?

mattias - 74:

Ser inget problem i att City har så pass många anfallare av klass. Snarare är det en fördel eftersom Hughes kan variera mellan 4-4-2, 4-4-1-1. 4-3-3, beroende på match och hur matchbilden ser ut.

Citys utmaning i år kommer vara att få in de nya spelarna i laget så snabbt som möjligt, samt att förbättra sitt bortaspel. Får dom ordning på bortaspelet kommer dom säkert ligga topp 6.

Frisco: "O Sport Lisboa e Benfica está prestes a assinar contrato com Steven Gerrard. Fontes próximas do processo afirmam que o acordo está para breve e a apresentação pode já ser feita no proximo jogo a realizar no Estádio da Luz."

Aha!!

sylf: så här översätter Google det hela:

"Den Sport Lisboa e Benfica handlar om att underteckna kontraktet med Steven Gerrard. Källor nära att säga att avtalet är att kort och presentation kan nu göras i nästa omgång kommer att hållas i Stadium of Light

Fläktarna är euforiskt och angelägna om att se Steven Gerrard i tjänst i de större klubbarna i världen."

Känns kanske som det minst trovärdiga man har hört på hela sommaren.

Poffa: hahaha, så det var en sådan där gör-din-egen-artikel-grej, borde jag kanske ha fattat :-)

Poffa:

* asg * ser att ni är lättroade :)

LL:

Äntligen dags, har du ett premiärtips ? Själv tror jag att Chelsea är den säkraste vinnaren och att Arsenal förlorar :)

mattias - 74: Jag har då lirat på Hull till 20 gånger pengarna :)

Projta: Fyfan jag mår illa ...

Gusten: minst sagt, så jävla sjukt

Projta:

SuperDrogba;)

Bissett19: Ja han är då en grym avslutare.. Tror Drogba är en spelar som skulle lyckas bra i Barca om de vore så..

Någon som är förvånad att Chelsea å Drogba avgör på stopptid?
Undra hur många matcher han avgjort i slutet.

renen:

Snyggt mål var det iaf.

mattias - 74: Ska bli kul att se om Arsenal hänger med i år, inte alls säkert att spelarförlusterna har så stor inverkan.
NU Everton-Arsenal.

renen:

Adebayor är ett rejält avbräck för Gunners, tror att de kan få en tuff säsong.

mattias - 74: 1-0 Arsenal och dom har spelet, men visst är han ett avbräck.

renen: 2-0 Vermalen

renen:

0 - 3 hoppsan Kerstin !

mattias - 74: Givetvist tidigt men man får nog inte underskatta Arsenal, Wenger är bra att ta fram talanger.
Topp 4 kanske det..

renen:

Ja det lär väl bli samma visa som de andra åren att det är samma 4 lag som vanligt som kommer på plats 1 - 4 om inte City blandar sig i leken , idag vann dom ju så det var väl skönt för Hughes att få en bra start på miljonbygget.

mattias - 74: Skaplig målskillnad redan i första matchen 0-4 till Gunners

65selander: 6-1 hehe hoppas det här visar Everton s fortsatta säsong

renen: Det gör det icke. Everton kommer sluta 6:a

jaha 4-0 till Gunners idag altså dom kanske kan vara med och fajtas om liga guldet lite mer i år kanske. Och Chelsea hade problem med Hull idag men vann som sagt med 2-1 efter sena mål. Nä imrron ska det bli intressant att se Utid och Pool står sej i år.

ante08: 4-0? I vilken värld då?

Poffa: sorry 1-6 ska det vara. Var Everton så dåliga som Resultatet visade eller var det Arsenal som var bra.

ante08: Arsenal fick utdelning på sina chanser i första och försvaraspelet var katastrofalt i Everton.

renen: Det unga Arsenal imponerade.

renen: okey dom kanske kan överraska lite och göra en bättre Säsong i år än förra säsongen iallfall. När dom inte alls fick spelet att stämma.

renen:

Minst sagt, Evertons försvarsspel liknade stundtals jag vet inte vad. I eftermiddag hoppas jag att Liverpool, kan vinna mot spurs. tuff bortamatch men fullt realistiskt med seger för dom röda.

mattias - 74: ja då är det Manch U - Birmingham som förätt till Liverpool.

renen:

Fullt rättvist med 1 - 0 till United i halvtid men långt ifrån det spelet united brukar visa opp på OT. Fabio var en intressant spelare. Kan nog bli riktigt bra.

nån som ser Pool matchen och kan berätta hur match bilden ser ut.

ante08:

Du tänkte kanske på matchbilden?;)

Keane har haft två jättelägen,men Reina har gjort bra räddningar.Annars rätt jämn första halvlek även fast Spurs nu har tagit över initiativet ju längre halvleken gått.
8 min kvar av första.

Bissett19: Spuuuuurs!!! Liverpool still no Title?

källan:

Vilken mörsare av Ek-otto;)

« · 1169569 · »