T T: Marca är i princip Barcelonas klubbtidning och har inget emot att framställa Man City eller vilken annan klubb som helst heller i dålig dager. Spanska tidningar har absolut noll trovärdighet.
Jag tror inte på det heller men å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om det stämmer. City tror ju de kan värva allt, varför inte koncentrera sig på Lescott nu som det vart tal om.
mattias - 74: Fotbollen skiljer sig väl inte så mkt från resten av livet, money matters. Jag tror Hughes kommer varva Adebayor, Santa Cruz och Tevez i ett 4-4-2 alternativt 4-4-1-1. Bellamy kommer få några enstaka inhopp och Robinho kommer som vanligt att spelas till vänster. Inga direkta konstigheter väl?
Ser inget problem i att City har så pass många anfallare av klass. Snarare är det en fördel eftersom Hughes kan variera mellan 4-4-2, 4-4-1-1. 4-3-3, beroende på match och hur matchbilden ser ut.
Citys utmaning i år kommer vara att få in de nya spelarna i laget så snabbt som möjligt, samt att förbättra sitt bortaspel. Får dom ordning på bortaspelet kommer dom säkert ligga topp 6.
Frisco: "O Sport Lisboa e Benfica está prestes a assinar contrato com Steven Gerrard. Fontes próximas do processo afirmam que o acordo está para breve e a apresentação pode já ser feita no proximo jogo a realizar no Estádio da Luz."
"Den Sport Lisboa e Benfica handlar om att underteckna kontraktet med Steven Gerrard. Källor nära att säga att avtalet är att kort och presentation kan nu göras i nästa omgång kommer att hållas i Stadium of Light
Fläktarna är euforiskt och angelägna om att se Steven Gerrard i tjänst i de större klubbarna i världen."
Känns kanske som det minst trovärdiga man har hört på hela sommaren.
Ja det lär väl bli samma visa som de andra åren att det är samma 4 lag som vanligt som kommer på plats 1 - 4 om inte City blandar sig i leken , idag vann dom ju så det var väl skönt för Hughes att få en bra start på miljonbygget.
jaha 4-0 till Gunners idag altså dom kanske kan vara med och fajtas om liga guldet lite mer i år kanske. Och Chelsea hade problem med Hull idag men vann som sagt med 2-1 efter sena mål. Nä imrron ska det bli intressant att se Utid och Pool står sej i år.
Minst sagt, Evertons försvarsspel liknade stundtals jag vet inte vad. I eftermiddag hoppas jag att Liverpool, kan vinna mot spurs. tuff bortamatch men fullt realistiskt med seger för dom röda.
Fullt rättvist med 1 - 0 till United i halvtid men långt ifrån det spelet united brukar visa opp på OT. Fabio var en intressant spelare. Kan nog bli riktigt bra.
Keane har haft två jättelägen,men Reina har gjort bra räddningar.Annars rätt jämn första halvlek även fast Spurs nu har tagit över initiativet ju längre halvleken gått. 8 min kvar av första.