Fotboll

Grupper · 17104 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Snart dags för Liverpool - United

YNWA

www.youtube.com/watch?v=2hvZQHt9_K0

mattias - 74: sjukt viktig kvittering. Hur såg Isak ut? Bara sett från minut 66.

dempa:

Ett missat friläge i övrigt iskall, wirts hade en framspelning till målet,

Ekitike är klass, tror han startar nu istället för Isak.

Imponerade över uniteds tålamod i den här matchen.

Detta kommer Frankfurt få sota för på onsdag i CL ;)

Salah är för övrigt inte alls att känna igen.

mattias - 74: gött e de:)

mattias - 74: vad säger du om Liverpool, Salah och Kerkez gör varsitt mål men är nog sämst på plan! Jag frågar dig om du förstod varför domaren lade till 2 minuter på 3 minuters förlängning av 1:a halvlek? ett mycket konstigt beslut enligt mig. Vad säger du?

Rulltårtan :

Jag sov för jag skulle köra bil jättetidigt i morse så bara sett highlights

Det jag finner skrattretande är att det på allvar finns folk som tror att domaren lade till extra tid i 2a halvlek i början av säsongen när Liverpool avgjorde sent just pga att det skulle gynna Liverpool är ju tragiskt att ens tro

Att det läggs till mer tid i andra är ju för att det sker fler byten då

Sedan får man hålla på United Everton eller Arsenal eller vilket annat lag som helst för vi som följt Pl vet att domarna aldrig lägger tid för att lag skall vinna

Det jag dock vet är att jag läste fergusons biografi och att han erkänner att han försökt påverka domarna men inte fått gehör så det där med fergietime vet jag inte vad det kommer ifrån och då håller jag på Liverpool

mattias - 74: nej jag tror inte att domaren medvetet la till tid i första halvlek men han la till 2 minuter på 3 minuter när det inte var något direkt avbrott så det blev fel där! Kerkez är ju otroligt dålig eller vad tycker du?

Rulltårtan :

inte lika dålig som Isak

Tror nog det lossnar för honom när som helst

Nu har Liverpool Palace i cupen sedan är det Villa i ligan sedan följer matcher mot City och Real b.la
Det är jobbigt att hålla på Leksand och Liverpool just nu :D

Rip Kirby:

Sunderland tar ledningen med 1 - 0 mot serieledaren Arsenal efter 35 min

En pigg nykomling verkligen som just nu ligger 2:a i PL

Har dessutom slagit Chelsea på bortaplan och är dessutom obesegrade på Stadium Of Light denna säsongen

Imponerande verkligen

mattias - 74: Sunderland startade bra, tog rättvist ledningen sedan bjuder man på målet till 1-1 och inte mycket att säga om skottet från Trossard till 2-1 för Arsenal. 7 minuters tillägg. Det mesta talar väl för att Londonklubben håller undan.
Nej, kvitterat, 2-2.

mattias - 74: Jag har inga sympatier med något av lagen men med tanke på hur matchen utvcklade sig måste nog Arsenal känna sig blåsta på två poäng. Positivt för toppstriden också som gärna kan få leva lite längre än den förra säsongen ;)

Rip Kirby:

Håller med

Blir spännande och se imorgon om Liverpool kan upprepa den fina insatsen mot Real senast när man möter City på bortaplan.

Ser gärna att man ställer upp med samma lag.

mattias - 74: Jag såg matchen. Alltid lika kul de gånger Real Madrid förlorar. Connor Bradley gjorde en helt ok match ;)

Rip Kirby:

Ja han var riktigt bra och plockade ner Vinicius JR rätt bra ;)

mattias - 74: "Rätt bra" var en hyfsad underdrift haha

« · 2923182