Lumber Jack: Haha, försök inte.
Den där tönten i profilen är en Poffa-wannabe. En copycat. Fast han förstod inte att det var det riktiga United som man ska hålla på. West Ham United, sicket trams.
T T: Fast efter några års trimmande så fungerar det väl lite bättre idag än vad det gjorde då. Att få gult kort när man bränner öppet mål kan vara nog så provocerande =)
Däremot skulle det vara intressant att se den där regeln på elitnivå. Det är ju ändå där mest barn huserar på matcherna.
Ja det är stort av Carragher. Dock kan jag inte hålla mig ifrån att kommentera Gerrards beteende, vad fan håller han på med? Ska man verkligen som lagkapten vara frame på det sättet hos domare och en skadad spelare och antyda att han filmar/förstärker i den situationen?
Nog för att Gerrard inte är någon favorit hos mig, och detta beteende gör att han sjunker ännu mer på skalan.
Rött kort direkt för denna tackling hade varit på sin plats, precis som situationerna där Maxi och Rafael var inblandade skulle gett hårdare bestraffning. Tyckte nog att domaren höll lite väl hårt i sina kort i denna match.
Matchen är det inte så mycket att säga om, helt rättvis seger till Liverpool. Det var klasskillnad igår och Liverpool spelade riktigt fin fotboll.
Vårt mittförsvar utan Vidic,Rio och Evans känns inte riktigt helt säkert.