Fotboll

16162 inlägg · 40 ämnen

VM

« · 1267058 · » Till forumet


Sv: VM
Projta: han e kung ;)

han levererade idag med, "Nu är det Guatemalashow här"
Kommentera

Sv: VM
Blizzard: Jag hoppas Tyskarana vinner VM , de har visat en posetiv fotboll...
fast samtidigt vore det skoj för Hollanad at få ett VM guld...

Lyssa på Granqvist i matchen mellan Ghana-Uruguay ni som missat den,
Kommentera

Sv: VM
T T: som sagt älskar tyskland :)
Kommentera

Sv: VM
T T:

Fruktansvärt imponerande,bara att lyfta på Tyrolerhatten..
Kommentera

Sv: VM
renen: Fotbollspropaganda av Tyskland.
Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Bye bye Maradona.
Kommentera

Sv: VM

65selander:

Tips 3 - 1 till Argentina

Kommentera

Sv: VM
Gestern, Brasilien, Argentinien heute
Kommentera

Sv: VM
Ijänkligen...är det ju mer smakfullt och vackert att förlora än att vinna i idrott.
Kommentera

Sv: VM
65selander: Som en Wettex-trasa suger han åt sig all uppmärksamhet och låter spelarna fokusera på fotbollen. Guds Wettex-trasa.
Kommentera

Sv: VM
Från en tysk site ang Maradona :-)

Clown oder Taktikfuchs? So ganz weiß man bei Diego Maradona nicht, woran
man ist. Aber eins ist klar: Seine Aura ist majestätischer als die
Queen herself. Shocking!

Sicken jädrans match det kommer att bli på lördag.
Kommentera

Sv: VM

Ännu ett mystiskt rött men rätt lag vidare.

...och Rit-Ola bekräftar offsiden.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: VM
Poffa: Och inte ville de frysa bilden i passningsögonblicket heller. Nya Fifadirektiv kanske...
Kommentera

Sv: VM
Poffa: fan-tastisk
Kommentera

Sv: VM
1-0 för Spanien från en misstänkt offsideposition. Inte den värsta domartabben kanske, men ändå så är det återigen tveksamma domslut som riskerar stå i fokus.
Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Lite små knivig situation för torres nu med tanke på att han ska fixa mål i 78:e ;-)
Kommentera

Sv: VM

Projta:

Han sätter sig själv i denna situation med tanke på hans spelstil... Torres är inte i form men han avgör i 78:e.

Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: ja som sagt undrar varför =) , Tycker domaren har sköt sig strålande hittils, lite si så där med matchen än
Kommentera

Sv: VM

Projta:

Ronaldo skulle ha haft ett par frispakrkar med sig men domaren väljer att fria, undrar varför?

Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Tror det blir riktig jämn kamo-. tror på 2-1 seger för Spanien, Torres sista målet... Snart får man snart se Ronaldo ligga och grina som vanligt...
Kommentera

Sv: VM

Blizzard:

Tror Spanien vinner komfortabelt , man har världsspelare på varje position och mittfältet är nog det bästa som ett spanskt lag nånsin haft... 3 - 1 som sagt till Spanien.

Kommentera

Sv: VM
Nu blire att hålla på Spanien orkar inte se på Paraguay - Cry cry Ronaldo aka Portugal i kvarten.
Kommentera

Sv: VM

70 Rodrigues:

Den dagen Ronaldo slutar med Hårvax :)

Kommentera

Sv: VM
70 Rodrigues: Om det är någon som ska sluta blaze så är det Staffan Lindeborg, klockan står på 114 minuter han sitter och upprepar flera gånger och är bombsäker på att det bara är en minut kvar :P 90+15+15 var inte 115min senast jag kolla :)
Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Sluta med rökat ;-)
Kommentera

Sv: VM

70 Rodrigues:

1 - 3

Kommentera

Sv: VM
Portugal-Spanien

Tips: 3-1
Kommentera

Sv: VM

Blizzard:

Solklar straff för Japanerna i slutet när Försvararen i det paraguayanska laget hoppar upp och armbågar Japanen i straffområdet i huvudet men domaren friar..

Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Målkameror är orättvist, men att be om ursäkt ett par dagar efter matchen de är rättvist de.... :)
Kommentera

Sv: VM

Lumber Jack:

han har bett England om ursäkt... Kors i taket..

Kommentera

Sv: VM
renen: Sepp Bladder pratar målkameror, än är inte undrens tid över.
Kommentera

Sv: VM
mattias - 74: Å jag verkar dålig på att tippa :) Brasilien och Argentina som floppar, nja Eng-Spa i final..
Kommentera

Sv: VM

Poffa:

Engelsmännen må vara dåliga på att spela fotboll men Webb gör iaf den bästa domarinsatsen hittills i 1:a halvlek mellan Brasilien - Chile..

Kommentera

Sv: VM

Pätr:

vad tror vi om Brassarna - Chile.. Jag tror på en tuff match med många kort och 2 offensiva lag... 3 - 1 till BRA?

Kommentera

Sv: VM
Hahl Bundy: Men rimligtvis borde Tyskland ännu ligga på karmats minusskala.
Kommentera

Sv: VM
Ang. England igår så kan man väl säga att "what comes around goes around" med tanke på flytet när man blev Världsmästare-66 mot Tyskland. :)
Kommentera

Sv: VM
Dream Team: Med den logiken så är det väl knappast någon mening att ett lag som t.ex. Sverige ens ställer upp i något kval framöver. Det finns ingen tvekan om att England har spelare som är tillräckligt bra att nå åtminstone en bit längre i ett VM, problemet är snarare att de har väldigt svårt att dra åt samma håll, något som exempelvis Sverige är betydligt bättre på.
Kommentera

Sv: VM
Blizzard: Skulle vilja citera Glenn Hysen: "Det här är k*ken."
Kommentera

Sv: VM

Ja, det finns ju inget mer rättvist än ett felaktigt mål.

Kommentera

Sv: VM
Blizzard: Det här med missade offsider har jag en liten fundering runt. Kan det helt enkelt vara så att tutjävlarna överröstar tillslagen för linjedomarna?
Kommentera

Sv: VM

Skapligt skott av Tevez.

Tyvärr kommer alla roliga bilder från denna kväll att överskuggas av de domarmisstag som gjorts. De största rubrikerna kommer inte spegla Tevez skott, Kloses tåspets eller Upsons fantastiska häng i luften. Nej, de stora, feta, mörka rubrikerna kommer innehålla ord som skandal, stöld, slagsmål och fiasko.

En dag som kunnat vara den moderna fotbollens klang och jubelföreställning blev istället en dag där fotbollen hamnade i rännstenen. Bespottad och hånad, istället för bejublad och älskad.

Vuvuzelorna förstörde inte fotbollsfesten 2010 för mig, det var den här dagens bedrövliga domslut som förvandlade festen till medioker TV-underhållning.

Kommentera

Sv: VM
T T: Såg man på tv4play fick man se men ingen visste nåt ändå.
Kommentera

Sv: VM
Poffa: Kommer vi få se några assisterande domare i kvartsfinalen eller blir alla petade efter dagens alla felbeslut?
Kommentera

Sv: VM
"Det är bråk utanför bild men det får vi återkomma till". Ja, givetvis måste reklamen rulla på som bestämt...
Kommentera

Sv: VM

Blizzard:

Jag tycker man kan ge Martin Hansson chansen. Sämre kan det väl inte bli :)

Kommentera


Sv: VM
Poffa: Det där är mycket sämre än att inte hinna se om en boll är över linjen. Och konferensen efteråt, vad var meningen med den?
Kommentera

Sv: VM
Poffa:
Fan vad less jag börjar bli på alla felbedömda mål och alla släppta offsidemål!
Fotbollen måste utveckla sig, in med målkameror, öka antalet linjemän, GÖR NÅGOT! herregud 2010 i ett VM och felaktiga mål avlöser varandra på löpanda band! Härligt FIFA.
Kommentera

Sv: VM
Här avlöser domarmisstagen varandra, hade vi två offside och en foul på Argentinas 1-0?
Kommentera

Sv: VM
Heja domarna, nytt skandaldomslut. En solklar offside, ändå mål.
Kommentera

« · 1267058 · »